پادکست ۱۰قانون موفقیت – پائولو کوئیلو

900 بازدید

پادکست ۱۰قانون موفقیت - پائولو کوئیلو

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۷ دقیقه, ۸ ثانیه 

معرفی دوره

پائولو کوئیلو یکی از موفق ترین نویسنده های دنیاست.کتاب معروف او به نام کیمیاگر به ۸۰ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده،چیزی حدود ۲۰۰ میلیون نسخه از کتاباش به فروش رفته است  و دارای یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ دنیاست.

من در کتاب کیمیاگر نوشتم که اگه شما چیزی را از ته قلبت بخواهید ،تمام کائنات و دینا دست به دست هم میدهند تا شما به خواسته تان ن برسید.به این معنا که وقتی شما انرژیتان را منتقل میکنید،تمام دنیا تحت تاثیر انرژی شما قرار میگیرد. ولی اینکه بدونی چی میخواهید کافی نیست،باید کاری که میخواهید رو انجام بدهید.

ما همه به انرژی هایی وصل هستیم که توانایی درک انرا نداریم و نمیتوانیم توضیحش بدیم ولی اینها همه به انرژی عشق متصل هستند.اگه از کاری که دارید انجام میدهید لذت میبرید،به شما  الهام می شود …

گوینده: شهاب ایلکا

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7440
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ۱۰قانون موفقیت – پائولو کوئیلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.