افزایش عملکرد کارکنان

1005 بازدید

افزایش عملکرد کارکنان

استاد:کسب و کار شما

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۲۵ دقیقه, ۶ ثانیه 

معرفی دوره

هر شرکت و یا هر کسب و کاری  برای افزایش بهره‌وری و عملکرد خودش نیازمند یک سری اهرم‌ها و یا بازوهای قوی یعنی همان نیروی انسانی قوی و کار بلد مجموعه هستند. خب حالا این پرسنل و یا همان اهرم ها هم باید در یک شرایط مناسبی باشند که بهره وری بالا و افزایش عملکرد مثبت بیشتری داشته باشند.

برای تحقق بخشیدن به چنین دیدگاهی ما سعی کردیم که فعالیت ها و عملکرد های شرکت را به دو دسته فعالیت هایی که مربوط به درون شرکت هستند و فعالیت هایی که مربوط به بیرون از شرکت هستند تقسیم کنیم تا بتوانیم با روشن کردن بعضی از مسائل کمکی کرده باشیم که مدیران و صاحبان کسب وکار تعامل بیشتری با پرسنل خودشان داشته باشند و بتوانند پرسنلی با عملکرد مثبت بالا و در نهایت شرکت مطلوب خودشان را داشته باشند.

بهتره در ابتدای کار با معنای دو کلمه بهره وری و عملکرد بیشتر آشنا بشیم.

بهره وری پرسنل یعنی حداکثر استفاده از توان فرد به منظور حرکت در مسیر اهداف شرکت با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و عملکرد یعنی همان نتیجه و خروجی که پرسنل تحت پوشش در شرکت  یا کسب و کار شما باید داشته باشد.

در این دوره صوتی تعدادی از عواملی که اثرگذاری بیشتری در افزایش عملکرد کارکنان دارند را به صورت مجزا، در قالب چهار درس خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

مهندس علیرضا جعفری مدیر وب سایت کسب و کار شما می باشد و به کمک اعضای تیم کسب و کار شما تلاش می کند تا بروز ترین مطالب آموزش های مدیریتی در جهت بهبود کسب و کار، مدیریت کارکنان،افزایش بهره وری،سودآوری در کسب و کار و تبدیل شدن به مدیر نمونه را بصورت کم هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=10764
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد افزایش عملکرد کارکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.