کارگاه نبرد پادشاهان با شرکت کنندگانی از تمام ایران

1303 بازدید

کلمه گیمیفیکیشن در دنیای منابع انسانی، بسیار مطرح می شود. اما فقط به این دلیل که درباره بازی مدیریتی زیاد صحبت می شود، به این معنی نیست که ما واقعاً از ماهیت یا ارزش آن آگاه هستیم. گیمیفیکیشن می‌تواند به تیم‌های منابع انسانی در تقریباً تمام استراتژی‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) کمک کند و رضایت کارکنان را بهبود بخشد.

بازی نبرد پادشاهان دقیقا همان حلقه گم شده در سازمان هاست و این فرصت برای شما عزیزان فراهم شده است تا در این رویداد نوین همراه ما باشید.

ششمین کارگاه، روزهای در دو بخش آموزشهای آنلاین از ۱ تا ۳ اسفند و رقابت مبتنی بر گیمیفیکیشن از ۴ تا ۵ اسفند در اتاق بازرگانی ایران و آلمان با حضور ۳۳ نفر از شهرهای مختلف کشور برگزار شد. در بخش آموزشهای آنلاین موضوعهای نبرد سیستمها و فریب رقیب، استراتژی نوظهور اکوسیستم، مدیریت منابع توسط هیات علمی آکادمی ارائه شد.

بخش رقابتی رویداد نبرد پادشاهان در روزهای پنج شنبه و جمعه، چهارم و پنجم اسفندماه در اتاق بازرگانی ایران و آلمان برگزار شد. پس از ۵ ساعت آموزش حضوری با تمرکز بر رقابتهای سخت در شرایط پرابهام، بخش رقابتی رویداد با نام بازی نبرد پادشاهان آغاز شد.

در پایان یک رویداد پرهیجان، سه تیم توانستند پیروز میدان شوند و در مجموع ۱۶ میلیون تومان جایزه نقدی و ۳۶ میلیون تومان جایزه غیر نقدی به برنده ها، و ۱۷ میلیون تومان جایزه غیرنقدی به سایر شرکت کننده ها تقدیم گردید.

اما این تنها دستاورد رویداد نبود، به نقل از شرکت کنندگان، کارگاه های آموزشی قبل و حین رویداد، هیجان رقابت و آموزش به شکلی نوین و خلاقانه از مهم ترین وجه تمایزهای رویداد نبرد پادشاهان با سایر برنامه های آموزشی در سطح کشور است.

شرح رویداد از زبان محمد آکوچکیان مدیر آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان و طراح نبرد پادشاهان:

هیچوقت از بازی کردن خوشم نیومده. راستش تا همین ۱۰ سال قبل هم تقریبا هیچوقت کسی منو برای بازی دعوت نمی کرد. همین حالا هم اگه یار نداشته باشن بهم میگن که جوابش همیشه نه هست. هیچوقت توی بازی دیگران خوشحال نبودم.
بازی فوتبالم خوب نیست، اما به عنوان مربی جام گرفتم.
بازی تئاترو توی کانون یاد گرفتم، بازیگر خوبی نشدم اما بارها جایزه کارگردانی تئاتر گرفتم.
بازی کامپیوتری نمی کنم اما از چندین بازی موبایلی حمایت کردم. 
خلاصه که رفتار عجیبیه. گیمیفیکیشن بازی محض نیست. در واقع استفاده از بازی برای انتقال یه مفهومه.
نبرد پادشاهان تمام تلاش متعهدانه من و رفقام برای انتقال دانش های عمیق و بی نهایت به آدماییه که می خوان توی این روزگارِ شوخی، جدی بازی کنن.
وسط بازی، بین ۳۰ تا آدم که خیلی جدی داشتن پوست همو می کندن و روی اعصاب منم موتور سواری می کردن، سرمو گرفتم بالا و دیدم داریم درباره موضوعهایی خیلی عمیق یاد می گیریم که سر هیچ کلاسی نمیشد به این سرعت یاد گرفت.
این یه تلاش درسته، یه تلاش جدی برای نسل بعدی یادگیری. خیلی نوآوری، خیلی فناوری، خیلی دانش با خیلی عشق به آدم های دنیا، سرِ هم شدن تا با صدای بلند بشه فریاد زد حمله از A3 به D2.
ما جیغ میزنیم برای پیروزی، نعره می کشیم برای شکست و توی دلمان قند آب می کنند برای چیزی که یاد گرفتیم.
ارادتمند
محمد آکوچکیان

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=15368
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کارگاه نبرد پادشاهان با شرکت کنندگانی از تمام ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.