پادکست چرا بعضی افراد ثروتمند و بعضی ها فقیرند؟ – رابرت کیوساکی

979 بازدید

پادکست چرا بعضی افراد ثروتمند و بعضی ها فقیرند؟ - رابرت کیوساکی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۴ دقیقه, ۴۱ ثانیه 

معرفی دوره

برنامه کسب و کار خودتان را طراحی کنید و با سرمایه گذاری پول چاپ کنید

 دلیلی که افراد متوسط جامعه روز به روز شرایطشان بدتر میشه این هست  که با اینکه اونها زیاد و پر تلاش کار میکنند اما قبل از اینکه بتوانند از درامدشنن استفاده کنند،ازشون گرفته میشه. الان زمانش رسیده که کنترل زندگیتان رو به دست بگیرید.دیگه برده های مستمری بگیر نباشید. مهم نیست که چقدر پول بدست میارید،پول دراوردن کار راحتی است.من امروز اینجا امدم تا به شما کمک کنم و شما بخوام  استقلال مالیتان را بدست بیارید و به من کمک کنید تا برده های بیشتری رو ازاد کنیم.

امروز مردم دیگه در مزرعه ها کار نمیکنند.در موسسات و شرکت ها کار میکنند. تو شرکت های بزرگ کارمیکنند، اشکالی نداره ولی از شما به عنوان برده های مستمری بگیر کار میکشند.در حالی که بانک ها در ۵ سال اخیر ۵ تریلیون دلار پول چاپ کردند. برای چی شما برای پول کار میکنید وقتی اونها دارند پول چاپ میکنند. بخندید اشکالی نداره ولی چرا انقدر مردم احمق هستند؟چطور میتونید بشینید و تماشا کنید که بانک دارها تریلیون ها دلار پول چاپ میکنند اونوقت شما برید مدرسه درس بخونید تا به شما بگویند چرا سخت کار نمیکنیند و پول پس اندازنمیکنید.

چرا شما دارین برای پول کار میکنین وقتی بانکها و ثروتمندان خودشان  پول چاپ می کنند؟میدونید چقدر احمقانست؟وظیفه ی شما اینکه خودتان برای خودتان پول چاپ کنید.اینجوری به نظرتون بهتر نیست ؟

گوینده: محسن زرآبادی پور

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=9779
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست چرا بعضی افراد ثروتمند و بعضی ها فقیرند؟ – رابرت کیوساکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.