فعال سازی اشتراک استاداپ

استاد اپ ابزاری است برای حذف محدودیتهای دسترسی به منابع آموزشی. با یک اشتراک کوچک شما به صدها دوره آموزشی در ۵۲ شاخه مختلف، بدون هیچ محدودیتی دسترسی خواهید داشت. برای فعالسازی استاد اپ:

– اپلیکیشن را نصب کنید.

– بدون هزینه وارد اپ شوید و از خدمات مختلف رایگان و اشتراکی آن دیدن کنید.

– در صورت تمایل به سمت فعالسازی اشتراک راهنمایی خواهید شد.

باشگاه رهبران فراملی در سال ۱۴۰۱ با ارایه خدمات مدیریتی و آموزشی با هدف ایجاد شبکه ای گسترده از مدیران ملی و فراملی با رویکرد تسلط بر توسعه سازمانی و فردی و ایجاد رشد و سودآوری برای اعضای خود تشکیل گردید. این باشگاه فضایی است دوستانه برای گسترش شبکه های حرفه ای و انتقال تجربه های موثر و کارآمد بین مدیران با رویکردهای خاص در کسب و کارهای مختلف از نقاط مختلف جهان.

بسیاری از فارسی زبانان که در نقاط مختلف دنیا کسب و کارهای موفقی دارند و در این کلوب کنار ما هستند پس ما بستری برای مبادله اطلاعات و همکاریهایی در زمینه های مختلف اقتصادی (واردات و صادرات )، تجاری و حتی علمی داریم . همانقدری که از آموختن از بزرگان صنعت لذت میبریم دوست داریم در کنار کسب و کارهای نوپا هم باشیم و برای آنها مسیرهای حمایتی را به کمک اعضا ایجاد کنیم. آکادمی، ارتقاء دانش رهبران و مدیران ملی و فراملی رو رسالت خودش میدونه، پس فراموش نکنیم که کلوب محفلی برای همه مدیران حال و اینده است.

و برای اینکار همیشه تلاش کردیم تا از بهترین و به روز ترین ابزار استفاده کنیم و محدودیت های زمانی و مکانی رو تا حد ممکن کاهش بدیم، برنامه های مختلفی برگزار می کنیم ( بصورت حضوری یا اینترنتی ) ارتباط شما را با دیگر مدیران توانمند آسان نماییم.

برگزاری سمینارهای حضوری تخصصی کسب وکار با اساتید برجسته کشور

طراحی بازی مدیریتی سطح بالا نیازمند داشتن دانش و فناوری است. آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان، بر اساس ماموریت خود، همیشه از جدیدترین و کاربردی ترین روشهای انتقال دانش بهره می برد. در توسعه این فرایند نیز با کمک نیروهای متخصص و منابع لازم پیشگام شده است.
با ترکیب نوآوریها و تجربه ده ها دوره MBA و DBA و در نهایت کمک گرفتن از ایده برخی بازیهای موجود، بازی مدیریتی ” نبرد پادشاهان “ یا ” Battle of Kings “ معرفی می شود.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!

*اعضا اشتراک نقره ای و طلایی به صورت نا محدود و اعضای اشتراک برنزی فقط ۲ بار در سال امکان شرکت در گیمیفیکیشن را دارند.

آکادمی ایرانیان با توجه به نیازهای آموزشی هر سازمان دوره ها و کارگاه هایی آموزشی با رویکرد بهره وری، برای گرفتن بهترین خروجی برای آن سازمان را برنامه ریزی می کند. عنوان این کارگاه ها یا با درخواست سازمان و یا با نیازسنجی تیم آکادمی تعیین خواهد شد.

*سطح طلایی:۶ کارگاه آموزشی

*سطح نقره ای: ۳ کارگاه آموزشی

انجام هماهنگی های حضور در نمایشگاه های بین المللی مانند نمایشگاه Gtex  دوبی و… و شرکت های بین المللی

تیم مشاوره آکادمی متشکل از اساتید برجسته و مدیران ارشد کسب و کار، به اعضای کسب و کار در زمینه های زیر مشاوره ی تخصصی می دهند:

تصمیم گیری های خرد و کلان سازمانی، استراتژی های سازمانی، مهندسی خرید و فروش، منابع انسانی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، تولید محتوا و …

*سطح طلایی: ۶ جلسه ۲ ساعته

*سطح نقره ای:۳ جلسه ۲ ساعته

اعضا می توانند از تخفیف ۵۰% محصولات آکادمی مانند دوره های mba ، DBA و… استفاده نمایند.

ما در دپارتمان مشاوره ی آکادمی ایرانیان در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی و مشاوره حرفه ای، برای حضوری موفق در نمایشگاه ها، بهترین هدف گذاری ها، مرغوب ترین برنامه ها و اثر بخش ترین استراتژی ها را برای سازمان شما طراحی کنیم.

برگزاری وبینار های تخصصی کسب و کار قابل شرکت در سفر، محل کار، منزل و یا هرجا که هستید! همچنین فایل ضبط شده وبینار هم در اختیار اعضا قرار می گیرد.

اعضا کلاب به صورت مرتب در جلساتی که با هدف شبکه سازی و انتقال تجربیات برگزار خواهد شد، در جمعی دوستانه به صورت آنلاین و حضوری شرکت می کنند.

ضبط و تولید انواع پادکست و فیلم های مدیریتی به صورت مداورم در استدیو استاداپ صورت می گیرد. اعضا می توانند از طریق اپ به این محتوا دسترسی داشته باشند.

صدها دوره مهارتی و تخصصی در اپلیکیشن استاداپ وجود دارد که اعضا میتوانند از همه ی دوره ها استفاده کنند.

محتوای سیاسی، اقتصادی و فناوری به صورت روزانه در اپلیکیشن استاداپ در اختیار اعضا قرار میگیرد.

نشریه ای شامل مقالات تخصصی، اخبار، پادکست و… که هر ماه به ایمیل اعضا ارسال خواهد شد.

دسترسی نامحدود به ۹۰۰ دوره آموزشی
گیمیفیکیشن سطح بالای مدیریتی
برگزاری کارگاه ویژه کارکنان شما
سمینارها و وبینارهای تخصصی
دورهمی های مدیریتی