کتاب صوتی قدرت اضطراب

682 بازدید

کتاب صوتی قدرت اضطراب

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۲ دقیقه, ۳۲ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه می‌توان از اضطراب مفید برای رسیدن به موفقیت بهره برد

افراد به شدت خود را تحت فشار قرار می‌دهند تا کار بیشتری در طول روز انجام دهند و این در حالی است که ظرفیت و توانایی‌شان در اکثر مواقع کم است. مردم به منظور فرار از اضطراب، به تفریح می‌پردازند یا به مسافرت کوتاه مدت می‌روند اما زمانی که برمی‌گردند باز هم اضطراب به سراغشان می‌آید. لازم است که درک بهتری از اضطراب داشته باشیم تا بتوانیم همیشه از آن به عنوان یک نیروی مثبت در زندگی استفاده کنیم.

وقتی کارهای ما با ارزش‌های اصلی ما هماهنگ نباشد، اضطراب به وجود می‌آید. این ارزش‌های اصلی بر زندگی‌مان تسلط داشته و ما را هدایت می‌کنند؛ که اغلب همان ارزش‌های انسانی ساده­ای هستند که از پدر و مادر خود و همچنین از محیط پیرامون همانند تلویزیون، اینترنت، مدرسه، دوستان و محل کار خود کسب می‌کنیم. این ارزش‌ها به صورت آگاهانه یا غیرآگاهانه کسب می‌شوند و صرف­نظر از منبعشان، در درون همه­ی ما وجود دارند و به­طور فوق‌العاده‌ای زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هماهنگی اعمال با ارزش‌های معنوی درونی‌مان، قدرت بیشتر و اضطراب کمتری را به دنبال خواهد داشت.

زیستنِ مطابق با ارزش‌های اصلی که زمینه­ی ایجاد قدرت تصمیم‌گیری و بسیاری از رفتارهای دیگر است، باعث می ­شود تا آن ارزش­ها با ارزش­تر و حیاتی ­تر جلوه کنند. این مسئله موجب می‌شود که ارزش‌های مغایر با شأن خود را نپذیرید و اضطراب کمتری در زندگی داشته باشید.

گوینده: مهیار ستاری

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6215
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی قدرت اضطراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.