ایجاد تغییرات در مدل کسب و کار

1085 بازدید

ایجاد تغییرات در مدل کسب و کار

استاد: کسب و کار شما

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۹ دقیقه, ۳۴ ثانیه 

معرفی دوره

در این محصول شش فایل صوتی وجود دارد که می تواند کمک بزرگی در متحول شدن کار و شغل شما ایجاد نماید.

بر اساس ضرورت  ایجاد تغییر که در دنیای کسب و کار ایجاد شده است و همانطور که می دانیم باید برای پذیرش  این تغییرات در مرحله اول بر روی استواری و حفظ آرامش فردی خودمان تمرکز داشته باشیم و در مرحله بعد به فکر بازآفرینی در کسب و کار باشیم تا بتوانیم طراحی دوباره ای از محصول و یا خدمات کسب وکار مان داشته باشیم .

ما در این فایل صوتی بر اساس این شناخت محصولی را تولید کردیم که بتوانیم بواسطه آن بازطراحی بهتری بر روی طراحی مدل کسب و کار خودمان بر اساس تغییرات موجود در دنیای کسب و کار داشته باشیم.

۶ فایل صوتی ایجاد تغییرات در مدل کسب و کار برای تمامی افراد و یا کسب و کارهایی است که ضرورت تغییرات را در دنیای کسب و کار احساس کردند و پذیرفتند که باید تغییرات را در کسب و کار خود ایجاد کنند.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

مهندس علیرضا جعفری مدیر وب سایت کسب و کار شما می باشد و به کمک اعضای تیم کسب و کار شما تلاش می کند تا بروز ترین مطالب آموزش های مدیریتی در جهت بهبود کسب و کار، مدیریت کارکنان،افزایش بهره وری،سودآوری در کسب و کار و تبدیل شدن به مدیر نمونه را بصورت کم هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=10728
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد ایجاد تغییرات در مدل کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.