پادکست موهبت های خداوند برای فرزندان – ویکتوریا اوستین

390 بازدید

پادکست موهبت های خداوند برای فرزندان - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۰ دقیقه, ۵۴ ثانیه 

معرفی دوره

ویکتوریا اوستین در پادکست موهبت‌های خداوند برای فرزندان، به والدین متذکر می‌شود که شما این توانایی را دارید که زندگی فرزندان خود را بهتر کنید و زندگی آن‌ها را پربارتر کنید، از قدرت معنوی استفاده کنید و رحمت را در زندگی‌تان آزاد سازید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) به پدر و مادرها یادآوری می‌کند که شما این توانایی را دارید که نعمت‌های معنوی را به فرزندان خود منتقل کنید، می‌توانید از نعمت‌ها با فرزندان خود صحبت کنید، آن‌ها را تشویق کنید، به آن‌ها روحیه بدهید، اما نوع دیگری از انتقال وجود دارد و یکی از اولین نمونه‌های انتقال، رحمت خداوند است و به آن تماس شخصی می‌گویند.

زمانی که والدین فرزند خود را تأیید می‌کنند و هیچ فاصله‌ای بین والدین و فرزندانشان وجود نداشته باشد قدرت زیادی شکل می‌گیرد. نوزادی را در یک گهواره در نظر بگیرید، زمانی که شما آن بچه را در آغوش می‌گیرید، قبل از این‌که این کودک حتی بتواند صدای کلام مهربان شما را درک کند، تماس فیزیکی مهربان شما را حس می‌کند.

شما آن کودک را بغل می‌کنید و گرما و عشق را به آن کودک نثار می‌کنید، تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که از کودک مراقبت می‌شود و پدر و مادرش به او عشق می‌ورزند، مغز کودک شروع به رشد و پروش می‌کند و همین‌طور رشد آن‌ها به شکل مناسبی از نظر فیزیکی هم پرورش می‌باید، قدرت تماس آن‌قدر مهم است که برکت‌ها را انتقال می‌دهد.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7466
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست موهبت های خداوند برای فرزندان – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.