تبلیغ بکنم یا نکنم

692 بازدید

تبلیغ بکنم یا نکنم

استاد:کسب و کار شما

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۳ دقیقه

معرفی دوره

آیا برای اینکه فروش بیشتری داشته باشم باید تبلیغ بکنم یا نکنم؟

چطوری تبلیغ بکنم؟

این همه پیک تبلیغاتی وجود داره و هر روز این بازاریابش می یاد میگه بیا این کادر ۲۰*۴۰ سانتی متری یا این فروش ویژه برای شما و بیا و تمام صفحه تبلیغ بزن؛‌ بذار مردم کسب و کارت رو بشناسند؛‌ ببین فلان کسب و کار هم که توی صنف شما فعالیت می کنه؛‌ چطوری داره می فروشه؛ چی شده که اینقدر خوب می فروشه؟ ما براش تبلیغ کردیم؛ ‌اولش قبول نمی کرد؛‌ ولی حالا چی؛‌ اومده قراردارد یک ساله بسته.

 فکر می کنی چرا؟ پاسخش ساده ست ….. چون با این کار تونسته فروشش رو چندین برابر کنه.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

مهندس علیرضا جعفری مدیر وب سایت کسب و کار شما می باشد و به کمک اعضای تیم کسب و کار شما تلاش می کند تا بروز ترین مطالب آموزش های مدیریتی در جهت بهبود کسب و کار، مدیریت کارکنان،افزایش بهره وری،سودآوری در کسب و کار و تبدیل شدن به مدیر نمونه را بصورت کم هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5646
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد تبلیغ بکنم یا نکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.