پادکست قدرت تصمیم های ۵ ثانیه ای – مل رابینز

1009 بازدید

پادکست قدرت تصمیم های ۵ ثانیه ای - مل رابینز

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱۹ دقیقه, ۳۳ ثانیه 

معرفی دوره

رهایی از تردید و اقدام کردن

مل رابینز یکی از محبوب ترین مفسران تلویزیونی و یکی از مشاوران نویسندگی در CNN می‌باشد. به او لقب بمب انگیزه را داده‌اند و کتاب او بنام “قانون ۵ ثانیه” یکی از پرفروش ترین کتاب‌های امازون بوده است.

مهم نیست که زندگی فوق العاده ای دارید یا نه, خرد درونی‌تان همیشه با شماست؛ و کلید به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید داشتن شفافیت, برای هماهنگ شدن با ان خرد می‌باشد و داشتن شهامت برای گوش دادن به خرد درونی و داشتن اعتماد به نفس برای انجام کارها.

زمان هایی در زندگی شما با اعتماد به نفس دارید و در بخش هایی از زندگی پر از شک و تردید هستید. باید توجه داشته باشید که اعتماد به نفس از عمل شروع می‌شود. هرچی بیشتر تلاش کنید, مهارت و صلاحیت بیشتری می سازید و اینجاست که سر  و کله ی اعتماد به نفس پیدا می‌شود.

اقدام کردن کلید اعتماد به نفس می‌باشد که خود یک مهارت است. و با مهارت شما به صلاحیت در انجام کارها می‌رسید. صلاحیت یعنی اینکه وقتی چیزی را به صورت مکرر و مکرر انجام می‌دید,کمتر به فکر کردن نیاز پیدا می کنید پس زمانی واسه مضطرب شدن ندارید.

کل زندگی شما تو بازه‌های پنج ثانیه ای اتفاق می افتد. و راز اعتماد به نفس بیشتر, راز شکست دادن تردید به خود, راز مشتاق بودن, در بازههای پنج ثانیه است,یعنی تصمیم های پنج ثانیه ای.

قانون پنج ثانیه ای خیلی سادست. لحظه ای که دو به شک می‌شوید, پنج چهار سه دو یک, بشمارید و بعد اقدام کنید. باید این قانون استفاده کنید تا شهامت این راپیدا کنید تا با مردم حرف بزنید و وارد مذاکره شوید. و تلاش کنید تا بیشتری با  مردم ارتباط کنید.

با قانون پنج ثانیه می‌توانید هر چیزی را عوض کنید.

گوینده: سحر چوبدار

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6356
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست قدرت تصمیم های ۵ ثانیه ای – مل رابینز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.