آموزش مجازی زبان انگلیسی

350 بازدید

این روزها اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و چرایی آن آنقدر برای همه به امری بدیهی تبدیل شده که دیگر صحبت کردن در خصوص آن ارزش چندانی ندارد، از طرفی در چند دهه گذشته مؤسسات آموزشی و روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان در کشورمان رواج یافته‌اند و همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد در خصوص انتخاب بهترین راه برای آموزش زبان انگلیسی دچار سردرگمی شوند.

آیا وقت آن نشده است که به آموزش از طریق فضای مجازی بپردازیم؟ در این مقاله سعی داریم تا شما را به آموزش مجازی زبان انگلیسی، به ‌عنوان یکی از روش‌های نوظهور آموزش در کشورمان بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به ‌عنوان اصلی‌ترین زبان مشترک بین ‌الملل در دنیا باعث ارتباط بین مردم از فرهنگ‌ها و کشور‌های مختلف می‌شود، هم‌چنین امروزه با گسترش کسب و کارها در فضای مجازی و حذف مرزها و محدودیت‌های جغرافیایی، تسلط بر زبان انگلیسی به یک ضرورت اساسی برای تمامی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.

مدیران شرکت‌های بزرگ برای حضور  مؤثر و حرفه‌ای در فضای بین ‌الملل اولین اقدامی که انجام می‌دهند این است که تمام تلاش خود را می‌کنند تا به زبان انگلیسی مسلط شوند، اما از آنجایی‌که چنین مدیرانی فرصت زیادی برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به‌صورت حضوری را ندارند، آموزش این زبان از طریق فضای مجازی را ترجیح می‌دهند. حتی برخی از این مدیران با نصب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شروع به یادگیری این زبان می‌کنند.

همچنین فعالان حوزه‌های بازاریابی، بازرگانی، صادرات و واردات برای موفقیت بیشتر نیاز به تسلط بر زبان‌هایی غیر از زبان مادری خود دارند که در این بین زبان انگلیسی اولین گزینه به‌عنوان یادگیری زبان دوم به حساب می‌آید. بنابراین چنین افرادی نیز با هدف صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود فراگیری زبان انگلیسی از طریق بسترهای مجازی را به کلاس‌های حضوری ترجیح می‌دهند.

چرا آموزش مجازی انگلیسی؟

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد گاهی برای جبران محدودیت‌های زمانی خود و صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی، ترجیح می‌دهید به جای حذف یادگیری و آموزش در زندگی شخصی خود، مباحث آموزشی مورد نیاز را به صورت مجازی دریافت کنید. از طرف دیگر کلاس‌هایی که به صورت حضوری برگزار می‌شود، زمان زیادی از شما به خاطر رفت و آمد در ترافیک و شلوغی شهر می‌گیرد و شما به دلیل مشغله کاری و زندگی نمی‌توانید به موقع سر کلاس حاضر شوید، حتی ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که شلوغی کلاس‌های حضوری تمرکز و میزان یادگیری شما را به مرور کاهش می‌دهد.

گاهی دلیلی که باعث می‌شود شما روی به کلاس‌های مجازی بیاورید، هماهنگ کردن ساعات و روز‌ها باشد که اگر شاغل باشید به مراتب سخت‌تر است. هم‌چنین می‌خواهید آموزش را زیر نظر اساتید مجرب و خوبی که می‌شناسید شروع کنید، اما به دلیل عدم دسترسی به آنان به سراغ محتواهای آموزشی همان اساتید در فضای مجازی می‌روید.

به این نکته نیز توجه کنید که در کلاس‌های آموزش مجازی زبان و هر نوع آموزشی دیگر از طریق فضای مجازی حتی لازم نیست از اتاق خود بیرون بیایید، آموزش مجازی در هر جایی برای شما امکان‌پذیر است. دیگر آلودگی هوا، وضعیت نامساعد جوی و شلوغی شهر مانعی بر سر راه یادگیری و پیشرفت شما نیست.

علاوه‌بر تمام این موارد شما خوب می‌دانید که برای یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی نیاز به تمرین و تکرار زیادی دارید. پس بهتر است فردی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارد در کنار شما حضور داشته باشد تا با یکدیگر مکالمه زبان انگلیسی و هم‌چنین گرامر زبان انگلیسی را تمرین کنید، اما گاهی اوقات چنین فردی در دسترس نیست. در این شرایط راهکار چیست؟

آیا می‌دانید از طریق تلفن همراه خود و فقط با نصب یک اپلیکیشن می‌توانید گوشی موبایل خود را به بهترین استاد و دوست خود در یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کنید!؟

دوره‌های مجازی زبان انگلیسی

با توجه به هدف شما از آموزش مجازی زبان انگلیسی، دوره‌های مختلفی برای یادگیری به صورت مجازی یا آنلاین وجود دارد. از دوره‌های مبتدی گرفته تا دوره‌های پیشرفته. با توجه به سطح آشنایی شما به زبان انگلیسی از دوره‌های مربوط به همان سطح می‌توانید آموزش و یادگیری را شروع کنید.

در آموزش ‌های مجازی همان‌طور که گفته شد دوره‌های متفاوتی وجود دارد، مانند دوره‌های مجازی مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی برای افرادی که علاقه به فعالیت در زمینه‌های صادرات و وادرات دارند، دوره‌های نگارش مقالات علمی برای دانشجویان و از این دست دوره‌ها، شما با توجه به شرایط و اهداف دوره یادگیری زبان انگلیسی را به صورت مجازی شروع کنید. در آموزش‌های مجازی یادگیری همراه با تصاویر و فیلم نیز همراه است.

هم چنین شما حتی بعد از پایان هر دوره مختلف یادگیری، می‌توانید خودتان را بسنجید یعنی با آزمون‌هایی که در اپلیکیشن‌های آموزشی وجود دارد از خودتان امتحان بگیرید.  

با استاد اپ هر چیزی را می توانید مجازی یاد بگیرید

استاد اپ یک سرویس آموزش مجازی با امکان اشتراک ماهیانه است که در آن دوره‌های زیاد و متنوعی نزدیک به ۵۰۰ دوره از سطح مبتدی تا تخصصی را در بستر اپلیکیشن اختصاصی پوشش می‌دهد. در ابتدای نصب این اپ شما می‌توانید تا ۴۸ ساعت به صورت رایگان از محتواهای موجود استفاده کنید، سپس در صورت تمایل و ادامه‌ی آموزش‌ها با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویس‌های متنوع موجود در اپ دسترسی پیدا کنید.

در استاد اپ بهترین محتواهای آموزشی و مهارتی را با کمترین هزینه و سریع‌ترین شکل ممکن بدون هیچ محدودیتی می‌توانید دریافت کنید، فقط کافی است با مراجعه به سایت استاد اپ این اپلیکیشن را دانلود کرده و اشتراک ماهانه آن را دریافت کنید.

آموزش مجازی زبان انگلیسی در استاد اپ تنها یکی از  ۵۰۰ دوره‌ آموزش آن است، فقط کافی است آموزش و یادگیری برای شما یک هدف باشد، آن وقت می‌توانید هر دوره آموزشی که مد نظرتان است را در بین دوره‌های استاداپ پیدا کنید و شما به راحتی می‌توانید سطح و میزان یادگیریتان را با سرعت زیادی بالا ببرید.

شما با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید در انجام بسیار از کارهای روزمره خود مانند دیدن فیلم، خواندن روزنامه و مجلات خارجی و حتی بررسی مقالات تخصصی مستقل شده و روند توسعه و پیشرفت شخصی خود را تسریع بخشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=2273
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش مجازی زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.