آموزش مجازی زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن ها

340 بازدید

یادگیری زبان انگلیسی ممکن است برای بعضی از افراد سخت و عجیب یا ساده و آسان باشد. وقتی شما تصمیم به شروع یادگیری زبان انگلیسی را گرفته‌اید، قطعاً مزایای آن برایتان روشن و واضح است و دلایل مهمی برای یادگیری آن دارید. اما چیزی که ممکن است هنوز در مورد آن تصمیم قاطعانه نگرفته باشید، نحوه یادگیری آن باشد.

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی مثل فلش کارت‌ها، بازی‌هایی که در یادگیری کمک می‌کنند و کتاب‌های مختلف که اساتید و دوستان به شما برای خواندن معرفی می‌کنند، هم‌چنین اپلیکیشن‌های موجود استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی به دو صورت حضوری و مجازی صورت می‌گیرد، شما بنا به شرایط خودتان می‌توانید یکی از این راه‌ها را انتخاب و عملی کنید. اما بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، شاید بتوانیم به شما در تصمیم‌گیری نحوه آموزش و یادگیریتان کمک کنیم.

مزایا آموزش مجازی زبان انگلیسی

انجام هر کاری معایب و مزایایی دارد، چیزی که حائز اهمیت است این است که مزایای آن به مراتب بیشتر از معایب آن باشد. آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی قطعاً مزایایی زیادی دارد.

یکی از مزایای عمده این روش یادگیری می‌تواند شامل هزینه و زمانی که برای رفت و آمد به کلاس پرداخت می‌کنید، باشد. شما برای رفتن به کلاس‌های حضوری قطعاً باید زمان زیادی صرف کنید تا به آموزشگاه مورد نظر برسید، ممکن است زمان زیادی در ترافیک باشید یا حتی ممکن است برای رسیدن به مقصد هزینه زیادی را صرف کنید، سرویس بگیرید تاکسی سوار بشوید یا با وسایل نقیله عمومی بروید، باز هم هزینه‌هایی برای شما دارد.

با شرکت در کلاس‌های مجازی حتی لازم نیست از اتاقتان بیرون بیایید یا در ترافیک بمانید، شما هیچ محدودیت زمانی یا مکانی ندارید، به راحتی در هزینه و زمانتان صرفه‌جویی می‌کنید، حتی می‌توانید از ترافیک استفاده‌ مفید کنید و فایل‌های صوتی زبان انگلیسی را گوش دهید. بنابراین از نظر اقتصادی، آموزش از راه دور نسبتاً برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

برای شما ممکن است پیش آمده باشد که به خاطر کلاس‌هایی که می‌روید نتوانید از تعطیلات و سفر‌هایی که با خانواده دارید استفاده کنید و با آنان همراه شوید. در صورتی که با آموزش مجازی هم به کلاس و آموزش خود و هم به تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده می‌رسید. دیگر هیچ اجباری برای شرکت در کلاس‌ها به صورت حضوری در یک مکان مشخص نیست.

از دیگر مزیت‌های مهم کلاس‌های آموزش مجازی زبان انگلیسی این است که تنها به یک زمان خاص، یک یا دو جلسه‌ای در هفته محدود نمی‌شوند و گستره آنها در تمام ساعات هفته باز است.

مورد دیگر اینکه قطعاً یکی از معایبی که کلاس‌های حضوری دارد، شلوغی و نقش کمرنگ فعالیت برخی از زبان آموزان است. در کلاس‌های آنلاین و مجازی هر زبان آموز می‌تواند به صورت فعالانه در بحث‌ها شرکت کنند و صحبت‌هایش شنیده شود.

آموزش مجازی زبان انگلیسی با کمک اپلیکیشن‌ها

با مزایایی که از آموزش مجازی گفته شد، این نیاز آموزشی در بین مردم به شدت احساس می‌شود و با پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی برخلاف گذشته همه را به سمت کلاس‌های مجازی و آنلاین سوق می‌دهد و با فناوری‌های جدید نیز قابل اجرا است. علاوه‌براین در حال حاضر اپلیکیشن‌های آموزشی متنوعی با بهره‌مندی از تدریس بهترین اساتید در کشورمان ایجاد شده‌اند.  

همانطور که همان ابتدا به ابزار‌های کمکی برای یادگیری اشاره کردیم، اپلیکیشن‌ها می‌توانند گزینه خوبی برای یادگیری باشند. به راحتی قابل دسترس هستند و هر زمانی می‌توانید با تلفن همراه خود آموزش را شروع کنید و استفاده کنید.

استاد اپ یکی از اپلیکیشن‌های موجود در حوزه‌ آموزش است که نه تنها زبان انگلیسی بلکه با بیش از ۲۳ دسته مختلف آموزشی از موسیقی، ورزش، کامپیوتر، مدیریت کسب و کار، روان شناسی، خانواده گرفته تا هنر و صنایع دستی و نجوم و رباتیک را با بهترین اساتید کشور در خود جای داده است.

این اپ با صدها دوره‌ی آموزشی و مهارتی که بخشی از آن را ذکر کردیم به مدل‌های مختلف محتواهای صوتی و ویدئویی در اختیار شما است و روزانه بدون هیچ محدودیت زمانی و اقتصادی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر مزیت‌های قابل توجهی که استاد اپ دارد این است که می‌توانید گواهینامه معتبر دریافت کنید.

سخن آخر:

دوره های آموزش زبان انگلیسی استاد اپ به شما کمک می‌کند که زبان انگلیسی را روان و سلیس صحبت نمایید، روابط اجتماعی خود را گسترش دهید و شغل بهتری پیدا کنید. حال فرقی نمی‌کند که هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی حرفه‌ای یا شخصی باشد. در هر صورت، دوره‌های آموزشی زبان استاد اپ در دسترس شماست تا با تمرکز و آرامش ذهنی هرچه بیشتر یاد بگیرید. 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=2285
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش مجازی زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.