کتاب صوتی یک کیلومتر بیشتر

866 بازدید

کتاب صوتی یک کیلومتر بیشتر

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۳ دقیقه, ۴۴ ثانیه 

معرفی دوره

راهنمای قدم نهادن در راهِ برنده­ها- مارک هنسن

«یک کیلومتر بیشتر» به شما نشان می­ دهد که کجا می­ توانید به کمال و بهترین پاداش­ ها برسید

همواره در زندگی، حداکثر تلاش خود را بکار گیرید. باید کاری فراتر از کارهای دیگران انجام دهید و فراتر از آنچه که از شما انتظار می ­رود، عمل کنید.

اگر پا را فراتر از محدودیت­های خودساخته قرار دهید قطعاً فرد جدیدی از خودتان می­سازید. ما انسان­ها برای دستیابی به آنچه که از قبل برایش برنامه­ریزی کرده­ایم، میل باطنی شدید داریم.

پاداش، نصیب کسانی می­شود که تصمیم می­گیرند مسیر اضافه را طی کنند. معیارهایتان را ارتقاء دهید. واقعیت، ناشی از افکار شماست. بنابراین وقتی شما هم مثل قهرمانان المپیک به پیروزی فکر کنید، همین افکار به واقعیت تبدیل می­شود و شما نیز همانند آن­ها در زندگی­تان به موفقیت می­رسید.

معیارهایتان را ارتقاء دهید. واقعیت، ناشی از افکار شماست. بنابراین وقتی شما هم مثل قهرمانان المپیک به پیروزی فکر کنید، همین افکار به واقعیت تبدیل می­شود و شما نیز همانند آن­ها در زندگی­تان به موفقیت می­رسید.

نتایجی که به­دست می­آورید، ناشی از کیفیت افکار شماست.

اگر دچار فقر فکری باشید یا خودتان را ضعیف بدانید، فقیر می­شوید و به نتایج کم­ارزش و پست می­رسید. بنابراین اگر می­خواهید به نتایج عالی دست یابید یا به میلیون به میلیارد برسید، باید به میلیارد بیاندیشید. شما باید علف­های هرز باغ ذهنتان را جدا کنید.

 گوینده: حامد بیطرفان

 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6920
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی یک کیلومتر بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.