کتاب صوتی راه یابی به درجات بالاتر

403 بازدید

کتاب صوتی راه یابی به درجات بالاتر

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۱ دقیقه, ۴۹ ثانیه 

معرفی دوره

راهنمایی کاربردی برای موفقیت در رده ­های بالا

با اولویت قرار دادن و گرفتنِ تصمیمات دشوار، گروه مدیران احترام بسیاری به دست آورده و تمام افرادی که در نهایت باید آن تصمیم را در سطوح پایینی به اجرا در بیاورند، به آنان وفادار خواهند ماند. آن­چه شما بدان نیاز دارید، سرعت در تصمیم­ گیری و اجراست که موجب نتیجه­ گیری سریع است و لازم است به یاد داشته باشید که افراد شما نمی­توانند آن را به سرعت اجرا کنند، مگر اینکه شما به سرعت تصمیم بگیرید.

سرعت در تصمیم ­گیری سبب اجرای سریع و به نتیجه­ رسیدن سریع می­گردد. نتیجه­ گیری سریع برابر با سود دهی سریع است، و سوددهی سریع بدان معناست که در پایان فصل از نگاهِ همه توانا به نظر خواهید رسید، مخصوصاً از دید خریداران بالقوه­ ی سهام همیشه دیدگاه­ هایی چندگانه داشته باشیدکه یکی از مهمترین ویژگی­ هایی است که مدیران شرکت­های تجاری باید داشته باشند. اگر بازخوردهای دشوار در بافت اهداف، معیارها و مقاصد بیان شوند، کارکنان راحت­تر پذیرای آنها هستند و موضوع شخصی قلمداد نمی­شود.

تمرکز بر روی مشتری و اهداف مهم تحت هر شرایطی می­ تواند احساسات را بزداید.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: محمد یزدانی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6476
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی راه یابی به درجات بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.