پادکست ۱۰قانون موفقیت – جک کنفیلد

422 بازدید

پادکست ۱۰قانون موفقیت - جک کنفیلد

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:  ۲۸ دقیقه, ۳۰ ثانیه 

معرفی دوره

مبانی و اصول موفقیت از برجسته ترین استاد اعتماد به نفس

جک کنفیلد یکی از سخنرانان انگیزشی و از نویسندگان برجسته آمریکا می‏باشد و بیشتر شهرت او  مدیون مجموعه کتاب‌های «سوپ جوجه برای روح» است که تاکنون ۲۰۰ عنوان آن در تیراژ ۵۰۰میلیون نسخه به بیش از ۴۰ زبان دنیا بفروش رسیده است.

تمرین های مداوم و منظم یعنی  هیچ وقت تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و  همیشه مسئولیت صد در صدی زندگیتون رو برعهده بگیرید.

اگر دوست دارید فرد موفقی باشید و زندگی رویایی برای خودتان بسازید ، باید باور داشته باشید که تمام امکاناتش را دارید و توانایی عملی کردنش را دارید. شما قابلیت ها،منابع ،استعداد و مهارت های لازم برای رسیدن به نتایج دلخواهتان را دارید. باور کردن خود یک نوع رفتار و منش می باشد. باور کردن خود یک انتخاب می باشد. باید انتخاب کنید که باور داشته باشید  هر کاری که در فکرتان هست را میتوانید انجام بدید،هر چیزی که میخواهد باشه.

همه ما  هر چیزی که نیاز داریم را در درونمان داریم و میتونیم هرکاری که دلمان بخواهد را انجام بدیم ولی….

گوینده: کوروش زارع پناه

 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6986
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ۱۰قانون موفقیت – جک کنفیلد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.