کتاب صوتی ۷ راز سرمایه گذاران حرفه ای

830 بازدید

کتاب صوتی ۷ راز سرمایه گذاران حرفه ای

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۸ دقیقه, ۵۶ ثانیه 

معرفی دوره

در مسیری قرار بگیرید که بتوانید برنده شوید

سرمایه ­گذاری یک بازی عاطفی است؛ اما قمار نیست. بایستی برای موفق بودن، قادر باشیم احساساتمان را در مورد پول­ کنترل کنیم، احساس پول را بفهمیم و اصول مرتبط به پول را در سطح بالایی درک کنیم.

نخستین رازی که در سرمایه­ گذاری حرفه ­ای­ها وجود دارد این است که شما باید بازی­ای را که بتوانید در آن برنده شوید انتخاب کنید. این حقیقتی است در سرمایه ­گذاری که شما باید بازی­ای را انتخاب، و منطقه ­ای برای سرمایه­ گذاری انتخاب کنید که شانس­ها به نفع شما روی هم تلمبار شده و منتظر شماست. به خاطر داشته باشید که شما باید سرمایه ­گذاری­ای انتخاب کنید که احتمالات به نفع شماست و شما باید آن سرمایه­ گذاری را انتخاب کنید که مهارت شما در آن اهمیت دارد.

به این دلیل بهترین سرمایه­ گذاری­ هایی که اکثر مردم دارند در سازمان­ها و شرکت­های خودشان است؛ چون مهارت شما حائز اهمیت است و شما می­توانید شانس بازی را با چگونگی نحوه­ ی بازی تغییر دهید. وقتی شما تجارتی را به راه می ­اندازید، ممکن است نخستین سرمایه ­تان را در این راه قرار دهید، اما بعدش باید هر ماه پول­هایتان را بیرون از تجارتتان قرار دهید.

اساس مطلب همین­ هاست؛ هفت راز:

  1. در بازی­ای شرکت کنید که امکان برد در آن وجود داشته باشد.
  2. اگر همان ابتدا باختید، از بازی خارج شوید.
  3. پولتان را از میز خارج کنید.
  4. وقتی دارید می­برید، پولتان را در تمام طول شب بیرون از میز نگه دارید.

       ۵ . هیچ وقت دستتان را به جیب خودتان برنگردانید؛ پولتان که تمام شد به خانه بروید.

  1. خوب تشخیص دهید که چه چیزی ارزش نگه­داشتن دارد و چه چیزی را باید دور ریخت.
  2. زمان فرار را تشخیص دهید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6254
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی ۷ راز سرمایه گذاران حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.