کتاب صوتی کنترل ایمیل ها

851 بازدید

کتاب صوتی کنترل ایمیل ها

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۵ دقیقه, ۲۴ ثانیه 

معرفی دوره

از شر ایمیل ­ها خلاص شوید و حجم کاری­ تان را کم کنید

از زمان پیدایش ایمیل به عنوان شیوه ­ی اصلی مکاتبات کاری، این شیوه اصلی ­ترین منبع اتلاف وقت برای مدیران محسوب می­شود.طی یک نظرخواهی از هزاران مدیر درباره­ ی ایمیل، همه­ ی آن­ها ایمیل را بزرگترین عامل اتلاف زمان می­دانستند.

بیشتر مدیران عادت دارند که همیشه قبل از شروع به کار، یک ­راست به سراغ ایمیل­ هایشان بروند و از همان ابتدای ساعت کاری، با خواندن و جواب دادن به ایمیل­ ها، از کار اصلی­شان دور بیافتند. گاهی همین ارسال و دریافت­ها، سه ساعت یا بیشتر به طول می­انجامد.

در نتیجه، امروزه، اکثر مدیران بیش از سه ساعت از وقت روزانه ­شان را صرف ایمیل می­کنند و اعتقاد دارند که چهل درصد از این زمان هدر رفته است. با وجودِ این، به روش خود ادامه داده و روزبه­روز زمان بیشتر و بیشتری را از دست می­دهند. تعجب ­آور است که چطور با اینکه ایمیل وقت­گیرترین فعالیت روزانه­ ی مدیران به حساب می­آید، تنها تعداد کمی از آنها یک استراتژی منطقی و منسجم در رابطه با ایمیل­ ها به کار می­گیرند.

با رام کردن ایمیل های ببرصفت، شما و گروه­تان می­توانید وقت و انرژی بیشتر خود را صرف کارهایی کنید که واقعا مهم هستند! قدرت ایمیل مثل قدرت یک ببر وحشی، بسیار زیاد است که اگر هوشمندانه رام شده و به کار گرفته شود، می­تواند مانند یک دوست خوب و به درد بخور عمل کند.

اگر این ببرِ رام ­نشده به حال خود رها شود، می­تواند شما را نابود کند. می­تواند ذهن شما را منحرف کند. می­تواند شما را از چیزهای مهم و سودمند دور کند. رام ­کردن ببر به شما و گروهتان انرژی دوباره می­دهد. به شما وقت بیشتر و تمرکز بالاتری می­دهد. می­توانید بیشتر کار کنید و در جامعه مفیدتر واقع شوید.

ببر را رام کنید؛ ایمیل­ ها را کنترل کنید تا زندگی را بهتر کنترل کنید.

برای کنترل کردن ایمیل­ها باید عادت­های ایمیلی خود را بررسی کنید و آن­ها را با عادت­های جدیدی جایگزین کنید که به شما کمک می­کنند به چیزی که واقعاً می­خواهید، برسید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6757
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی کنترل ایمیل ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.