کتاب صوتی شجاعت نوشتن

839 بازدید

کتاب صوتی شجاعت نوشتن

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۶ دقیقه, ۱۶ ثانیه 

معرفی دوره

هر آنچه باید برای کتاب نوشتن و ثروتمند شدن از طریق آن بدانید

شما کتابی در درون خود دارید! شما یک کتاب و یا شاید بیش از یک کتاب دارید. اما تا زمانی که کلمات را از درون­تان بیرون نکشید این کتاب قابل دسترس نیست.

یک جمله ­ی قدیمی می­گوید: «آغاز کار نصف انجام کار است» که مفهوم آن انگیزه و دلگرمی دادن به ما برای شروع کارهاست. همچنین به ما متذکر می­شود پروژه­ هایی که آغاز کردیم و سپس رهایشان کرده­ایم، ارزش بسیار ناچیزی دارند.

نوشتن یک کتاب نیازمند زمان، انرژی، تلاش، تشریک­مساعی در مورد جزئیات بی­پایان و تیم راغب و باانگیزه­ای است که شما را حمایت کند و در این پروسه نقش داشته باشد. باید برای نوشتن تصمیم بگیرید.

نوشتن یک کتاب به شما قدرت نفوذ می­ دهد، و اعتبار شما را بیشتر می­ کند؛ و می ­تواند در برپایی تجارت شما و مشارکتی پایدار با دیگران کمک کند.

کتاب­ها مثل نوزاد هستند: همچنان که زندگی می­کنند رشد می­کنند و بزرگ می­شوند و صاحب زندگی­ ای از آن خود می­شوند. از همه مهم­تر، همچنان که شما به نوشتن مشغول می ­شوید، رشد می­کنید، بزرگ می­شوید و مورد توجه قرار می­گیرید و حتی در مورد آنچه که به آن اعتقاد دارید و می­دانید و به آن فکر می­کنید، سلطه­ی بیشتری پیدا می­کنید. همچنین، کتاب­ها قانون جذب را با خود حمل می­کنند و انسان­های متفکر کتاب­های شما را می­خوانند و درصددِ یافتن شما برای برقراری رابطه ­ی دوستی، برگزاری سمینارها، آموزش، راهنما و مشاوره و همکاری با شما خواهند بود.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: محمد یزدانی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6849
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی شجاعت نوشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.