کتاب صوتی رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

799 بازدید

کتاب صوتی رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۲ دقیقه, ۸ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه می­ توان به ­سرعت در بازاریابی شبکه ­ای موفق و پولدار شد

گفتنِ بهترین قصه، راز ساختن یک سازمان و تیم شگفت­ انگیز است.

زندگی ما و زندگی شبکه­ ی ما بستگی به کیفیت قصه­ های ما دارند. هر چقدر قصه بهتر باشد، نتایج آن بهتر خواهد بود و سازمان بزرگتری را با سرعت بیشتری خواهید ساخت.

تسلط بر هنر زیبای قصه­ گویی یعنی کسب توانایی برای ثبت­ نام مؤثر و سریع مشتریان؛ آنها که می­خرند، دوباره می­خرند؛ و دوستان را به خریدن تشویق می­کنند؛ و اعضای جدید را ثبت نام می­کنند: تجارت دو بخش دارد: ۱- فرصت ۲- محصول.

برای ساختن یک تجارت بازاریابی شبکه­ ای بزرگ به یک داستان بسیار جذاب در خصوص این فرصت تجاری احتیاج دارید. داستان مربوط به فرصت تجاری می­گوید که چگونه شنونده­ ی شما می­تواند پول زیادی در مدت کوتاهی به دست آورد و زندگی اش را به سرعت از وضعیت خوب به وضعیت بسیار بسیار خوب تغییر دهد. و به دیگران هم کمک کند که چنین تغییری را ایجاد کنند.

این داستان باید آن­قدر جذاب باشد که آن­ها را مسحور خود کند و از شما بخواهند برایشان بیشتر و بیشتر تعریف کنید. این داستان باید برای شنونده مهیج، وسوسه ­انگیز و قانع­کننده و باورپذیر باشد. باید چیزی باشد که آنها می­خواهند انجام دهند و در خودشان ببینند که می­توانند از پس آن برآیند.

همان­طور که شما با مصرف محصول، فروش آن و گفتگوی دائم درباره ­ی آن به نوعی «محصولِ محصول» تبدیل می­شوید، به طرز خودکار و ناگزیر از افراد بیشتر و بهتری حمایت خواهید کرد و به اطرافیان­تان نشان خواهید داد که چقدر انجام این تجارت ساده و راحت است؛ بنابراین آن­ها هم به صورت خودجوش همین کار شما را تکرار خواهند ­کرد.

در اینجا شش معجزه­ای را می­بینید که تجارت شما را به هر جایی که می­خواهید می­کشاند:

  • نخست: یک سخنرانی جذاب دو دقیقه­ای برای فروش و عضوگیری بسازید که همیشه و در هر شرایطی اثرگذار باشد!
  • دوم: از قدرت شور و شوق وافر و آتشین استفاده کنید.
  • سوم. مخاطبانی بیابید که مخاطب دارند.
  • چهارم: مشغول شوید!
  • پنجم: به دیگران کمک کنید تا موفق شوند.
  • ششم: خود را باور کنید!

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده:علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6926
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.