کتاب صوتی جهش

490 بازدید

کتاب صوتی جهش

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۷ دقیقه, ۴۷ ثانیه 

معرفی دوره

حرکت از بهبود صعودی به سمت نوآوری بنیادین

جهش به معنی آن است  که شما ­یکباره در رقابت خود با حریفان، پیشرفت چشمگیری داشته و به جایگاهی برسید که کاملاً با جایگاه سایر رقبا متفاوت است. جهش دقیقاً نقطه مقابل بهبود مستمر و صعودی قرار دارد که در آن شما در هر برهه زمانی تنها یک گام به جلو برمی­دارید.

در پی پیشرفت­هایی که در دنیای فناوری حاصل شده است، به ­علاوه در تغییر الگوها، رویکردهای جدید و تغییرات محیطی حاصل شده، شما می­توانید از نقطه ­ای بسیار دورتر از جایگاه کنونی رقبا با جهشی بزرگ به نقطه­­ای فراتر از موقعیت کنونی آنان حرکت کنید. شما با “جهش” می­توانید در رقابت از همه پیشی بگیرید؛ حتی اگر در هنگام شروع، از رقبا بسیار عقب­تر باشید.

شما با استفاده از آگاهی خود در روش­های جدید و توجه به رویدادها و احتمالات جدیدی که خود را به شما نشان می­دهند، می­توانید مستقیماً بر روی خط رقابت خود به جلو جهش کرده و به مکان جدیدی برسید.

وقتی شما اصل جهش را درک کنید، خواهید فهمید که تجارت­های بسیاری در فهرست خروج از بازار قرار دارند. افرادی که زودتر از سایرین خود را با فناوری جدید وفق می­دهند، لزوماً تمام هزینه­ ی توسعه­ ی فناوری جدید را نمی­پردازند. آنها صرفاً افرادی هستند که یاد می­گیرند چگونه برای نخستین بار از آن استفاده کنند و همین امر آنها را جلوتر از سایرین قرار می­دهد.

لازم نیست که پول، زمان یا کار زیادی را سرمایه­ گذاری نمایید. یک سرمایه­ گذاری سریع، به موقع و معقول می­تواند درآمد قابل توجهی برای شما به ارمغان بیاورد و به شما کمک کند تا دریابید که فناوری جدید چه کمکی می­تواند به شما و تجارتتان بکند. ضروری است که دریابید فناوری جدید چگونه می­تواند به شما و کسب و کارتان کمک بکند.

بزرگترین عاملی که باعث می­شود افراد با جهش دیگران پشت سر گذاشته شوند آن است  که از نظر احساسی و عاطفی به روش­های سنتی و قدیمی انجام کار وابسته شده و احساسات خود را در آنها سرمایه­ گذاری می­کنند.

“جهش” به شما نشان می­دهد که چگونه به­ سوی آینده پرواز کنید و به یکباره در رقابت از سایرین پیشی بگیرید و روش­های قدیمی انجام کار را کاملاً بی­اثر نمایید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6741
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی جهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.