کتاب صوتی ترس تنها مانع

559 بازدید

کتاب صوتی ترس تنها مانع

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۶ دقیقه, ۱۴ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه می­ توان از ترس استفاده کرد، بدون اینکه تحت سلطه­ ی آن درآمد.

ترس نیرویی است که اکثر مردم را از دستیابی به آنچه که در زندگی­شان بیشتر می­خواهند باز می­دارد. ترس چیزی است که افراد را از عملی ساختن همه ­ی قابلیت ­هایشان باز می­دارد.

اگر شما در مورد اهداف یا تمایلات خود فکر می­کنید و به آنچه که شما را از آن  بازمی­دارد نگاهی بیاندازید، با اطمینان بیشتری می­توانیم پیش­گویی کنیم که آنچه شما را از رسیدن به آن اهداف باز می­دارد ترس است.

ترس، فروشنده را از تلفن زدن برای فروش بازمی­دارد؛ و حتی زمانی هم که تماس می­گیرند به تعدادی از افراد به خاطر ترس از شنیدن پاسخ منفی از جانب آنها زنگ نمی­زنند.

تصمیماتی که بر اساس ترس گرفته می­ شود، همیشه تصمیمات اشتباهی هستند. تصمیمی که از ترس نشأت می­گیرد، به ترس سوق داده می­ شود، و با ترس انگیزه می­یابد.

شما باید قدردان این امر باشید که ترس به شما اجازه می­دهد که آگاه باشید. ترس هر چه باشد، ضرورتاً نباید شما را از انجام کاری که واقعاً می­خواهید، باز دارد.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6591
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی ترس تنها مانع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.