کتاب صوتی انسان دوستی

557 بازدید

کتاب صوتی انسان دوستی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱۱ دقیقه, ۴۵ ثانیه 

معرفی دوره

هنر بخشش

همه می­توانند انسان­ دوست باشند. می­توانید با کارهایی کوچک شروع کنید و به بزرگی برسید. می­توانید با کارهای بزرگ شروع کنید و به بزرگی حیرت­ انگیزی برسید.

نخستین گام در رسیدن به انسان­ دوستی واقعی، چارچوب­بندی مسائل است. یکی از ارزشمندترین کارهایی که می­توانید انجام دهید، تعریف مسأله یا مشکل به­گونه­ای است که بتوان آن را سازمان­دهی کرد، به آن پرداخت و آن را حل کرد.

 انسان­ دوستی مربوط به مردم می­شود. اطمینان حاصل کنید که آن دسته از مردم را که می­خواهید در طرح خود به آنها کمک کنید، مشخص کرده­اید. مردم می­خواهند به دیگران کمک کنند. به همین سادگی. هیچ­کس مایل نیست در طرحی که به درستی چارچوب­ بندی نشده است، کمکی ارائه دهد.

 یکی از قدرتمندترین کارهایی که می­توانید در راستای اهداف انسان­ دوستانه ­ی خود انجام دهید، این است که به دیگران فرصت دهید تا در این کار مشارکت نمایند. کمک کنید تا این افراد بتوانند به افراد دیگر کمک کنند. تحولی که در هنگام کمک به دیگران در قلب آنها رخ می­دهد، یکی از مهم­ترین کارهایی است که می­توانید برای کمک به حفظ این سیاره انجام دهید. گام مهمی که باید در این مرحله برداشت این است، تا جایی که ممکن است فرصت کمک کردن را برای آن­ها قابل دسترس و شخصی کنید.

همین حالا تصمیم بگیرید که کمکی بزرگ و مؤثر انجام دهید! اگر خود را متعهد به بخشش کرده باشید، منابع، پول، استعداد، وقت و ایده­ها به سوی شما سرازیر خواهند شد. به همان اندازه­ای که قصد بخشش داشته باشید، بزرگ خواهید شد.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6417
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی انسان دوستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.