کتاب صوتی از فرش تا عرش

821 بازدید

کتاب صوتی از فرش تا عرش

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۶ دقیقه, ۴۳ ثانیه 

معرفی دوره

چطور باید از صفر شروع کرد و خود را در مسیر رسیدن به همه چیز قرار داد

همه­ ی ما مثل هم متولد می­ شویم. برهنه و درمانده. سرآغاز زندگی همه، همین است، اما اینکه در نهایت به کجا می­ رسیم به خودمان بستگی دارد.

همه­ ی ثروت­ها، حساب­های بانکی و سرمایه­ های مادی که در زندگی خودنمایی می­ کنند، تنها آینه­ای از وجود شماست. آنها انعکاسی از توانایی ­های شما برای مفید بودن­ هستند.

شما با قدرت و فرصت­ هایی که در اختیار دارید در بهترین برهه از تاریخ زندگی می­ کنید. به همه­ی امکانات عمومی که ساخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است فکر کنید.

ذهن شما نتیجه را می­سازد. قانون افزایش، قانون زندگی است. اگر بیشتر بخواهید بیشتر زندگی می­کنید. پس اگر در زندگی احساس ضعف می­کنید و حس می­کنید که امکانات لازم برای ثروتمندشدن را ندارید، به اطراف­تان نگاه کنید و به همه­ی امکاناتی که در اختیارتان است توجه کنید؛ از جمله امکاناتی که الان دارید و امکاناتی که به طور رایگان در اختیار شماست.

آنچه که می­شوید نتیجه­ی افکار شماست. آنچه که انجام می­دهید و آنچه که در زندگی می­سازید حاصل افکار شماست. قدرت فکر شگفت­انگیز است. باید خوب فکر کنید، غنی فکر کنید و الگوهای فکری­تان را تغییر بدهید تا به سمت سطوح بالاتر ثروت و غنا حرکت کنید. شما حق دارید آموزش ببینید یا در محیطی که هستید به اندازه­ی کافی آموزش دریافت کنید.

جهان دوست دارد بیشتر به کسی هدیه کند که بیشترین قدردانی را انجام می­ دهد. می ­توانید از فقر شروع کنید و به ثروت برسید.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7002
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی از فرش تا عرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.