پادکست ۱۰قانون موفقیت – باب پراکتور

422 بازدید

پادکست ۱۰قانون موفقیت - باب پراکتور

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۴۴ دقیقه, ۲۳ ثانیه 

معرفی دوره

تسخیر نیروی جذب

از باب پراکتور به عنوان یکی از بزرگترین استاد ها و معلم های قانون جذب یاد می شود  و برای زمانی حدود ۵۰ سال او توانسته زندگی افراد خیلی زیادی را توسط کتاب ها ، سمینار ها و تدریس های خصوصی تغیر دهد.

شما هدف های  زندگیتان را باید کشف کنید نه اینکه آن ها را تعیین کنید ، تعیین کردن نیاز به تصمیم گیری ولی  اگر در راه درست قرار بگیرید هدف های زندگی را کشف می کنید . فقط با انجام دادن کاری های مختلف است که می توانید متوجه شوید  که  چقدر میتوانید جلو بروید و پیشرفت کنید.

مردمی که برنده هستند که تصمیم هایشان را قاطع می گیرند و زمان خود را هدر نمی دهند . آنها آدم های موثری هستند و کاری می کنند که هر دقیقه برای خودشان باشد.

قانون جذب درست مانند قانون جاذبه ی زمین همواه بر قرار می باشد.

شما در ذهن ناخودآگاه خود یک تصویری را ذخیره کرده اید . و آن عکس مانند یک سیستم فرمان پذیر باز رفتار می کند … 

گوینده: محسن پرتویی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7574
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ۱۰قانون موفقیت – باب پراکتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.