پادکست کامل شدن – جول اوستین

489 بازدید

پادکست کامل شدن - جول اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۸ دقیقه, ۵۲ ثانیه 

معرفی دوره

خدواند برای زندگی شما طرح و برنامه دارد

ناامیدی‌ها، خیانت، شکست‌ها، همگی بخشی از روند رشد شما هستند و شما در حال کامل شدن هستید.

خداوند یک نقشه واضح برای زندگی شما طراحی کرده است و شکست‌ها، اشتباهات و خیانت، نمی‌توانند جلوی رسیدن شما را بری رسیدن به  مقصدی که خدا برای شما در نظر گرفته، بگیرند. تاخیرها، اتفاقاتی که درک نمی‌کنید، حتی اشتباهاتی که مرتکب می‌شوید را خدا قبلا آنها را در نظر گرفته است و شما در حال کامل شدن هستید.

خداوند می‌فرماید “شما یک شاهکار هستید.” شاید هنوز به مقصد نهایی نرسیده باشید، ولی به جای اینکه خودتان را سرزنش کنید، نگرش‌تان باید اینطور باشد که: “من شاهکاری در حال کامل شدن هستم.”

یکی از بدترین اشتباهاتی که می‌توانیم مرتکب شویم این است که در زندگی بر علیه خودمان باشیم و روی شکست­ها تمرکز کنیم. به اندازه کافی افراد و شرایط بر علیه شما هستند. خودتان بر علیه خودتان نباشید. باید در حال کامل شدن را قبول کنید.

در زندگی به مشکلاتی بر خواهید خورد که آنها را درک نمی‌کنید؛ به جای اینکه یاس و ناامیدی را باور کنید و با احساس گناه و بدون شور و اشتیاق زندگی کنید، چرا شرایط را تغییر نمی‌دهید؟ این شرایط نشان می‌دهد که شما در حال کامل شدن هستید. مایل به تغییر کردن باشید؛ خدا هم کار خودش را انجام می‌دهد و به شما کمک می‌کند که پیشرفت کنید و کامل شوید.

گوینده: مهبد قناعت پیشه

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8249
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست کامل شدن – جول اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.