پادکست هک رشد و بازاریابی محتوا – رایان هالیدی

806 بازدید

پادکست هک رشد و بازاریابی محتوا - رایان هالیدی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۳ دقیقه, ۳۶ ثانیه 

معرفی دوره

هکرهای رشد، متخصصینِ جدید بازاریابی هستند

رایان هالیدی نویسنده‌ی سه تا کتاب پرفروش  «به من اعتماد کن! دارم دروغ میگم» «بازاریابی بوسیله هکر رشد » و «مانع چاره‌ی کار شماست» می‌باشد و صاحب یک شرکت بازاریابی است و برای نویسنده‌ها و ناشرین، متخصصین رسانه و کارآفرین‌ها کار می‌کند.

«کسب و کارهای نوپا» و استارت اپ‌ها  بخش بازاریابی ندارند، بلکه بخش رشد دارند و همین قضیه باعثِ رشد سریع خیلی از شرکت‌‌های نوپا شده است. مهم‌ترین وظیفه  هکر رشد این است که فروشِ یک محصولِ خاص را در یک زمانِ خاص بالا ببرد.

«هکر رشد» فقط یک وظیفه دارد و ان هم این است که فروشِ محصولی که دارند را افزایش دهد و به سرعت هم اینکار را انجام دهد چون یک کسب و کارِ نوپا، کارش را از صفر شروع می‌کند.

«هکر رشد» با استفاده از آمار و اطلاعات متوجه می‌شود که مردم از یک محصول دقیقاً چی میخواهند و یا چه قابلیت ‌هایی باید داشته باشد. فرض بر این است که شما یک محصول دارید که همه عوامل همه‌گیر شدن را داراست، و بعد با استفاده از یکسری ابزارِ تخصصی کاری می‌کنید که محصول به اشتراک‌گذاری اجتماعی بیشتر برسد و فروش رشد داشته باشد.

بازاریابی محتوا زمانی موفق است که محصول شرکت ویژگی برای ارائه کرد داشته باشد و کاری که هکرهای‌ رشد انجام می‌دهند این است که برای انفجارِ ان محصول زمینه‌سازی می‌کنند.

گوینده: عباس چهاردهی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6295
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست هک رشد و بازاریابی محتوا – رایان هالیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.