پادکست شادی در خانه – گرچن رابین

831 بازدید

پادکست شادی در خانه - گرچن رابین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۲۶ دقیقه, ۲۱ ثانیه 

معرفی دوره

گرچن روبین نویسنده و سخنران است. او چهار کتاب با عنوان‌های پروژه شادی، شادی در خانه، بهتر از قبل ، و چهار گرایش نوشته است. کتاب پروژه شادی او یکی از  پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز می‌باشد که بیش از یک میلیون جلد از ان بفروش رسیده است.

برای خیلی از آدم ها”خانه” به واقع بنیان یک زندگی شاد می‌باشد. اگر در خانه‌ی خودت خوشحال نباشید، شاد بودن در محیط کار و زندگی کار سختی می‌باشد. وقتی ما شاد هستیم، ابزاری احساسی داریم تا برون‌گرا باشیم و به دیگران و مشکلات جهان هم فکر کنیم.

آدم‌های شاد توجه بیشتری نسبت آدم های اطراف‌شان و مشکلات جهان دارند. افراد شاد بشردوست‌تر هستند و پول بیشتری اهدا می کنند، زمان بیشتری را برای کمک داوطلب می‌شوند و زمانیکه یک دوست، عضو خانواده یا همکار کمک بخواهد، احتمال اینکه انها کمک کنند بیشتر می‌باشد. افراد شاد سالم‌تر هستند و اعضای بهتر تیم و همچنین رهبران بهتری هستند.

وقت گذاشتن برای شناخت ذات خودتان، ارزش های و علایق خودتان و اینکه چطور ان عناصر را درون زندگی روزمره‌تان بیارید، چیزی است که می‌تواند شما را شاد‌تر کند.پس چیزی که رابطه هاتان را عمیق‌تر کند یا رابطه هاتان را گسترده‌تر کند، همان چیزی است که به احتمال زیاد شما را شاد‌تر می‌کند.

برای شاد بودن، باید تصمیم بگیرید که به اندازه‌ی کافی بخوابید، ورزش کنید و رابطه های پایدار و بنیادی داشته باشید. باید بتوانیم مورد اعتماد باشیم و احساس کنیم به جایی تعلق داریم. باید بتوانیم پشتیبانی بشویم و برای شادی به همین اندازه مهم است که پشتیبانی کنیم.

تنها کسی که می‌توانید تغییر دهید، خودتان هستید. وقتی تغییر کنید، رابطه‌ها تغییر می کنند. زمانی که من تغییر می‌کنم، فضای خانه تغییر می‌کند. پس می‌توانیم با تمرکز روی خودمان، تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم.

گوینده: فرزانه فائزی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6338
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست شادی در خانه – گرچن رابین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.