پادکست زندگی بدون کینه – ویکتوریا اوستین

649 بازدید

پادکست زندگی بدون کینه - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۱ دقیقه, ۲ ثانیه 

معرفی دوره

قلبمان را از دلخوری رهایی ببخشیم

تا زمانی که زنده هستید افراد می توانند با گفتارشان و یا اعمالشان شما را دلخور و ناراحت کنند و به احساسات شما ضربه وارد کنند. قبل از این‌که از توهین‌ها دلخور بشویم باید بیشتر فکر کنیم و تشخیص دهیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد و باید یاد بگیریم که توجه نکنیم و زندگی خود را ادامه دهیم و هرچه زودتر از آن دلخوری رها کنیم آزادتر خواهیم بود.

ما باید شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم و همه‌چیز را به خدا بسپاریم، توهین همیشه پیش خواهد آمد اما مهم این است که ما در آن لحظه چه رفتاری داشته باشیم، همه‌چیز را به خدا بسپارید و باید با حال پیروزی، شادی و آرامش زندگی کنیم.

نمی‌توان با یک قلب دلخور با تلخ‌کامی و عصبانیت زندگی کنیم و بعد انتظار داشته باشم به تمام آن چیزی تبدیل شوم که مقصود خداوند از خلقت ما بوده است.

امروز باید تصمیمی بگیرید و اگر در نادیده گرفتن توهین‌ها مهارت پیدا کنیم زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتری خواهیم داشت.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6944
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست زندگی بدون کینه – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.