پادکست زندگی با عشق – ویکتوریا اوستین

720 بازدید

پادکست زندگی با عشق - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۴ دقیقه, ۲۱ ثانیه 

معرفی دوره

برای ایجاد روابط خوب متعهد شوید

در فرهنگ امروزه که فناوری باعث شده همه‌چیز سریع‌تر انجام شود باید مراقب باشیم که فقط از کنار هم رد نشویم و روابط شخصی خود را از دست بدهیم، کار برای انجام دادن زیاد است، با آدم‌های زیادی باید معاشرت داشته باشیم، خودمان باید تصمیم بگیریم که چه انتخاب‌ها و اولیت‌هایی داشته باشیم تا بتوانیم با آن‌ها که دوستشان داریم روابط خود را حفظ کنیم.

ما باید زمان بگذاریم و اولویت‌ها و استانداردها را در زندگی‌مان مشخص کنیم تا بتوانیم با آن‌ها که دوستشان داریم ارتباط عاطفی برقرار کنیم. زمانی‌که زندگی را با هم می‌سازید، آن زمان است که همه‌چیز در زندگی‌تان تغییر می‌کند.

ما باید یاد بگیریم که با اطرافینمان ارتباط داشته باشیم، استعدادها و خصوصیات آن‌ها را بفهمیم، از هویت فردی آن‌ها لذت ببریم، ایده‌های آن‌ها را متوجه شویم. باید با فرزندانمان وارد رابطه‌ای شخصی شویم و ارتباطی به وجود آوریم تا رابطه‌مان رشد کند و با گذشت سال‌ها به شکوفایی برسد.

روابط خوب خودبه‌خود ایجاد نمی‌شوند، این روابط باید خلق شوند، ما باید زمان شخصی خود را قربانی کنیم تا بتوانیم زمانی را به بودن در کنار آن‌ها که دوستشان داریم اختصاص دهیم، این کار به تعهد نیاز دارد، برای این کار باید در دسترس بوده و حضور داشته باشیم.

این مسئولیت ما است که با کسانی که در زندگی مان هستند ارتباط بر قرار کنیم و سعی نمی‌کنیم آن‌ها را شکل دهیم و به افرادی تبدیل کنیم که شبیه خودمان هستند، بلکه از آن‌ها و از همان کسی که هستند با تمام خصوصیاتی که دارند لذت خواهیم برد، ما از آن‌ها خواهیم آموخت و با آن‌ها رشد می‌کنیم.

 گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8264
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست زندگی با عشق – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.