پادکست ایجاد انرژی و نشاط در مردان – جان گری

696 بازدید

پادکست ایجاد انرژی و نشاط در مردان - جان گری

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱۱ دقیقه, ۴۲ ثانیه 

معرفی دوره

 تولید هورمون های مردانه در شرایط سالم

 هورمون‌های بدن مردان باید در توازن باشند و اگر به اندازه کافی تستوسترون که هورون مردانه است در بدن تولید نشوند باعث مشکلاتی در فیزیک و مردانگی مردان می شوند.مردان برای تولید هور مون های مردانه باید وارد جامعه شوند و برای زندگیشان هدف گذاری کنند و مسائلی رو حل کنند و از توانایی‌هایشان استفاده کنند.

 امروزه مردان دست از کار کردن برنمی‌دارند و در منزل هم کار می‌کنند. مدام کار می‌کنند و همیشه یک زمانی از کار زیاد خسته و افسرده می شوند. ولی برای توازن در هورمون های در بدنشان باید بعد از فعالیت زیاد استراحت داشته باشند. می‌توانند مدیتیشن کنند و یا بعضی ها می نشینند و تلویزیون نگاه می‌کنند، یا روزنامه می‌خوانند و  یک مدت می روند در غار خودشان تا بعد از کار سخت، آرام شوند.

آقایان، اگر روزانه سخت کار می‌کنند باید اوقات بیکاری داشته باشند و استراحت کنند. این اوقات فراغت باید آرامش بخش باشد چیزی باشد که از آن  لذت ببرند و کاملاً از شغلشان جدا باشد

 اگر می‌خواهید تستوسترون‌های استفاده شده در فعالیت های روزانه و ورزش کردن را بازیابی کنید باید به اندازه کافی در زمان های فراغت تان استراحت کنید.

گوینده: بهروز سمامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8959
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست ایجاد انرژی و نشاط در مردان – جان گری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.