کتاب صوتی حل بحران

521 بازدید

کتاب صوتی حل بحران

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۹ دقیقه, ۵۷ ثانیه 

معرفی دوره

زمانی که اوضاع خراب، توانایی «حل بحران» به دادِ شما خواهد رسید.

گاهی اوقات کارها آن­طور که می­ خواهیم پیش نمی­ رود و همه چیز درب و داغان است. آن وقت است که با مشکلات و بحران­ ها محاصره می ­شویم.

این مشکلات و گرفتاری­ ها جوهر واقعی­مان را به ما نشان می­دهند. آنها باعث رشد ما می­شوند و به ما کمک می­کنند به سطح بالاتری از وضع فعلی­مان صعود کنیم. قهرمانان و انسان­های ترسو در بوته­ی آزمایش­های دشوار و ناملایمات ساخته و پرداخته می­شوند.

مشکلات و چالش­هایی که ما با آنها مواجه هستیم یا ما را می­سازند یا از پا درمی­آورند. یا ما را پرورش می­دهند و یا شکست می­دهند. شما تنها نیستید.

همه ­ی انسان­ها با چالش­ها و مصیبت­ها مواجه می­شوند. همه ­ی افراد تجارب تلخ و تکان­دهنده­ای در زندگی­شان دارند. هر انسانی روزهایی را در زندگی خود تجربه می­کند که هیچ چیز سر جای خودش نیست و رؤیاها در حریق واقعیت­های زندگی می­سوزند و بر باد می­روند.

راز اصلی موفقیت این است که در این مواقع چگونه با یک بحران کنار می ­آییم. چگونه دوام می­ آوریم و چگونه بر مشکلات فائق می­ شویم.

نخستین راز مهار بحران این است که حس خونسردی، آرامش روحی و خویشتن­داری خود را حفظ کنید. طلوع خورشید همواره پس از بارش باران است. بهار همیشه پس از زمستان است و جهان افتان و خیزان پیش می­رود، نه در یک خط مستقیم.

اگر اکنون کارها سخت و دشوارند، بعداً آسان خواهند شد. این رسم دنیایی است که ما در آن زندگی می­کنیم. همواره به یاد داشته باشید که همه چیز زودگذر است.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5575
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی حل بحران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.