کتاب صوتی بهترین ایده‌ها برای تغییر زندگی

773 بازدید

کتاب صوتی بهترین ایده‌ها برای تغییر زندگی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱ ساعت, ۶ دقیقه, ۳۱ ثانیه 

معرفی دوره

بیش از ۲۰ ایده بزرگ که زندگی شما را در یک پلک زدن تغییر خواهد داد

اگر تفکرتان را گسترش دهید، فرصت ­های جدید پدیدار خواهند شد­. ایده ­های این کتاب می­توانند شما را سالم­تر، ثروتمندتر، و در تجارت تاثیر­گذار بوده؛ بهترین روابط با دیگران را به شما هدیه کنند. شما باید یک هدف تعریف شده­ ی بزرگ برای زندگی خودتان داشته باشید. این هدف، کارهایی را که باید انجام دهید تنظیم، و میزان مشارکت شما را مشخص کرده و دستاوردهای مورد نظر شما را معین می­کند­.

این هدف هر آنچه که هست­، باید در درون شما طنین­ انداز شده و در شما اشتیاق و علاقه­ ی شدید به وجود بیاورد­. هدف شما باید چیزی باشد که شما را مجبور کند صبح از خواب بلند شوید­، نه فقط برای بودن، بلکه برای زندگی­کردن.

داشتن یک هدف تعریف­ شده­ ی مهم­، مأموریت یا یک هدف بی­پروای بزرگ مانند یک لیزر که نور خورشید را به روی نقطه ­ای به اندازه­ ی نوک سوزن متمرکز می­کند، قدرت تمرکز را خلق می­کند­.

گوینده: حامد بیطرفان

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6230
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی بهترین ایده‌ها برای تغییر زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.