کتاب صوتی آرایش ذهن

792 بازدید

کتاب صوتی آرایش ذهن

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۰ دقیقه, ۳۴ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه درست تصمیم ­گیری کنیم

هر موفقیتی با یک تصمیم آغاز می ­شود. بزرگترین اتلاف وقت در زندگی برای بسیاری از مردم از آن­جا حاصل می­شود که آن­ها باید تصمیماتی بگیرند، اما نمی ­توانند آرایش منظمی به ذهن خود بدهند و به جمع ­بندی نهایی برسند. در نتیجه یا تصمیمی نمی­گیرند و یا از روی احساسات، تصمیم اشتباهی می­گیرند.

قدرتی در آرایش ذهن وجود دارد و جمع­ بندی حاصل از آن موجب تصمیم­ گیری مناسب می­شود. هر یک از ما در واقع یک تصمیم ­ساز هستیم و در طول روز تقریباً بین پنجاه تا صدهزار تصمیم می­گیریم.

افراد بسیار کمی وجود دارند که به اهمیت اتخاذ تصمیمات کمتر پی برده­ اند. واقعاً ضروری است که در ابتدای سال به این موضوع بیندیشید که چگونه یک یا دو تصمیم سرنوشت­ ساز­ در حیطه زندگی شخصی، شغلی و تجاری شما می­تواند همه چیز را دگرگون سازد و این تصمیم باید چگونه باشد تا بتواند زندگی شما را به یک سطح کاملاً جدید ببرد.

شما باید سرشار از اطمینان و اعتماد به ­نفس باشید. شما باید بیدار، هشیار و باانرژی باشید. شما نمی­توانید وقتی که خسته و افسرده هستید و یا تمرکز ندارید، تصمیمات باکیفیتی اتخاذ نمایید که بر روی کسب­ و­کار و تجارت شما اثر مثبت داشته باشد.

نسبت به آرایش ذهنی و فرآیند تصمیم­ گیری حساس باشید و سعی کنید تنها نسبت به تصمیم­گیری درباره موضوعاتی بپردازید که حایز اهمیت هستند. اطمینان حاصل کنید که حقایق را جمع­ آوری نموده و با افراد بزرگی کار می­کنید و این دو با هم در تصمیم­گیری به شما کمک می­کنند. بعد از آن­که تصمیم­گیری کردید، بی­درنگ فرآیند اجرا را آغاز کنید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6797
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی آرایش ذهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.