پایانی بزرگ – دارن هاردی

794 بازدید

پایانی بزرگ - دارن هاردی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۵۱ دقیقه, ۴۵ ثانیه 

معرفی دوره

 چگونه قطعا به آرزوهای تان برسید

 همیشه تلاش نهایی است که پیروزی رو تعیین می کند. ثانیه‌های آخرِ یه بازی یا روز، فرق بزرگ را ایجاد میکند. تو یه مسابقه ورزشی، آخرین ضربات به توپ، برنده رو تعیین می کند که همان پایانی بزرگ  در راه پیروزی می باشند.

همه شروع میکنند. همه سال رو محکم و قوی شروع میکنند. همه برنامه‌ی رژیم غذایی دارند. همه برنامه‌ی ورزشی دارند. همه تمرینهایی را شروع میکنند که نتایج خارق‌العاده‌ای دارد ولی این فقط استارت کار میباشد. خیلی از افراد  برای جلب مشتری برنامه‌ریزی میکنند، شامهای عاشقانه با همسرشان . عادتهای جدید و خوب ایجاد می کنند. اما شروع شما، تعیین کننده موفقیت نیست. موفقیت همیشه با پایان تعیین میشود . موفقیت به کیفیت شروع نیست، به کیفیت پایان کار میباشد . و تعداد معدودی به اخر میرسند.

اگه به در بسته خوردید، عقب‌نشینی نکنید. پا پس نکشید؛ ان در را بشکنید و عبور کنید و این باعث میشود که  از بقیه متمایز باشید. پس اگر رنجی نباشه گنجی هم نیست.

فقط یه مقدار  بیشتر از حد توانتان کار انجام دهید . چند کار کوچک که در انتهای هر روز انجام می دهید، می تواند  در بلند مدت اثر تصاعدی ایجاد کند برایتان بصورت اثرمرکب عمل کند.

گوینده: وحید مرتضوی کیاسری

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7618
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پایانی بزرگ – دارن هاردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.