پادکست سال کارایی بالا – برندن برچارد

701 بازدید

پادکست سال کارایی بالا - برندن برچارد

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۵۳ دقیقه, ۲ ثانیه

معرفی دوره

تصمیم بگیرید شجاع باشید

اگر می خواهید امسال برایتان فوق العاده باشد، این راه از این تصمیم شروع میشه که امسال، کارهای بیشتری رو نسبت به سال قبل انجام بدید. حرکت کنید و به خودتان فشار بیارید. پیشرفت کنید و  با ترس هایتان مواجه بشید.

کارایی بالا اساسا به عنوان موفقیت بلند مدت تعریف می شود و همیشه باید در حال بهتر شدن باشید. بدون توجه به استعداد ها و توانایی های که دارید، می توانید با تمرین کردن، تغییر ذهنیت و تمرکز به شادی و کارایی بالا برسید.

معنی زندگی با انرژی این است که با چالش مشکلی نداشته باشید و از چالش استقبال کنید. ناامیدی بخشی از پیشرفت محسوب می شود. بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس این است که خودتان را به چالش بکشید.

چهارچوب ذهنی شجاعت را انتخاب کنید، فقط  تصمیم  بگیرید که شجاع تر باشید و در هر لحظه شادی را وارد زندگیتان کنید.

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6524
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست سال کارایی بالا – برندن برچارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.