پادکست باهوشتر، سریعتر، بهتر – چارلز داهیگ

773 بازدید

پادکست باهوشتر، سریعتر، بهتر - چارلز داهیگ

استاد: شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۲۳ دقیقه, ۵۹ ثانیه 

معرفی دوره

 چرا بعضی ها موفق تر و پربارتر و شادتر از بقیه هستند؟

 لزوما اینطوری نیست که موفق ترین افراد سختکوش تر هستند، افراد موفق متفاوت فکر کنند آنها می دانند که مغز ما در یک زمان متفاوت تکامل پیدا کرده است و ما خیلی راحت ممکن است توانایی تمرکز کردن را از دست بدهیم.

افراد موفق  عادتهایی را ایجاد می کنند تا عمیق تر فکر کنند. با عمیق فکر کردن می توانید خودتان را در معرض همه جور اطلاعاتی قرار بدهید و یاد بگیرید چطور اطلاعات مهم را جدا کنید و چیزهای مهم را جذب کنید.

موقعیت شناسی راهی است برای آموزش تفکر تا در مواقع بحران بهترین واکنش را داشته باشید و  اصولا موقعیت شناسی به معنی عملِ ساختن نقشه های ذهنی می باشد.

افراد موفق فقط به اندازه ی نیم درجه با جزئیات بیشتر نسبت به سایرین تصویرسازی می کنند و می دانند تمرکز از راه تعریف کردن داستان برای خودمان به وجود می آید.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6142
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست باهوشتر، سریعتر، بهتر – چارلز داهیگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.