پادکست عشق بورزید – ویکتوریا اوستین

868 بازدید

پادکست عشق بورزید - ویکتوریا اوستین

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۴ دقیقه, ۱۱ ثانیه 

معرفی دوره

عشق را رشد دهید تا آگاهی و عمق معرفت بیشتری به دست آورد

ما باید یاد بگیریم که خوب عشق بورزیم زیرا نوع عشق ورزیدن ما تأثیر مستقیمی روی زندگی خودمان دارد.

در هر وضعیت و شرایطی، ما باید درک کنیم که عشقمان باید به بلوغ برسد، باید رشد پیدا کند و باید پیشرفت کند و برای این‌که بتواند این‌ها را انجام دهد باید نسبت به عشق‌ورزی متعهد باشیم زیرا عشق‌ ورزیدن در واقع تمرکز و متعهد بودن است.

ما به عنوان انسان متحول می‌شویم، رشد پیدا می‌کنیم، تغییر پیدا می‌کنیم و شرایط ما عوض می‌شود، پس باید تمایل داشته باشیم که عشق خودمان را نسبت به آن تغییرات سازگار کنیم و نسبت به عشقمان باهوش باشیم. عشق منتظر نمی‌ماند که چیزی رخ دهد، عشق دنبال عمل است، عشق رابطه‌ها را می‌سازد، عشق خدمت می‌کند، عشق می‌بخشد.

یک مخزن عشق است که هرگز خالی نمی‌شود و آن خدای متعال است‌ این خدای بزرگ است، او خود عشق است، وقتی سراغ خدا می‌روید سراغ عشق رفته‌اید.

ویکتوریا اوستین نویسنده کتاب “زندگی با عشق” به شما یادآوری می‌کند که اگر روابط خوب می‌خواهید، اگر می‌خواهید زندگی‌تان جمع‌وجور شود، باید سراغ خدا بروید، باید اجازه دهید خدا شما را تغییر دهد، باید اجازه دهید آن زیربنای عشق در وجود شما ساخته شود جریانی از عشق وجود خواهد داشت که شما را قوی می‌کند.

گوینده: اعظم حبیبی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=8319
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد پادکست عشق بورزید – ویکتوریا اوستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.