کتاب صوتی معجزه بازاریابی

817 بازدید

کتاب صوتی معجزه بازاریابی

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۴۱ دقیقه, ۱۵ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه تنها با برداشتن دو گام، فروش خود را تا صد برابر افزایش دهید

هنگامی­که درباره­ی بازاریابی صحبت می­کنیم، به آن معناست که باید مشتریانتان در موقعیتی قرار داشته باشند که برای خرید آماده باشند. اما این کار را چگونه انجام می­دهید؟ تنها لازم است که دو کار انجام شود.

نخستین کاری که باید انجام دهید، آن است که انتظارات و توقعاتی را در بین مشتریان ایجاد نمایید. اگر مشتری شما انتظار خدمتی که قرار است محصول یا خدمت شما برساند نداشته باشد، خرید نخواهد کرد. این توقع و انتظار باید بزرگ باشد یا کوچک؟ خُب، باید بسیار بزرگ باشد. مشتریان باید انتظارات و توقعات بزرگی داشته باشند. آن­ها در انتظار هستند که وقتی یک محصول را می­خر­ند، یک رویداد بسیار خوب به­وقوع بپیوندد.

روش دیگری که شما می­توانید با استفاده از آن در بین مشتریان انتظار و توقع ایجاد نمایید، رازگونگی است؛ رازگونگی در واقع احساس نوعی حالت رمزآلود و کنجکاوی است. اصل اساسی این است: اغلب افراد می­خواهند که همه چیز را درباره محصول، تجارت و شرکت­شان به همه بگویند. اما بهترین بازاریابان به­خوبی می­دانند که چه چیزهایی را مطرح کنند و چه مواردی را نشان ندهند. همه­ی ما به مقداری ایجاد حس کنجکاوری در زندگی نیاز داریم و همین امر حتی باعث می­شود که جذابیت بیشتری در زندگی ایجاد گردد.

تمام مراحل فرآیند کسب­وکار، فروش و بازاریابی، فرآیند بازگویی یک داستان است. این داستان در واقع تبدیل به یک حق انتخاب برای مشتری می­گردد؛ انتخاب آن­که آیا آن­ها می­خواهند بخشی از این داستان باشند یا نه.

انتظار و توقع ایجاد کنید و به مشتریان کمک کنید تا به آرامش برسند؛ تا بدین ترتیب، بازاریابی شما شکوفا ­شود و فروش شما را رونق ­ببخشد.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6996
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی معجزه بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.