وبینار نبرد یقه سفیدها برای ساختن نرمال جدید

671 بازدید

آیا تمام دانش آموختگان MBA فرصت تمرین و تجربه آموخته هایشان را در محیط واقعی کاروکسب دارند؟ گذشته از دانش و مهارت مدیریتی، خلاقیت و جسارت را کجا باید تمرین کنند تا در دوران گذر از نرمال منسوخ قدیمی و ورود به نرمال جدید، آینده ای متفاوت را بسازند؟

مانند خلبانانی که پیش از در دست گرفتن سکان هواپیمای واقعی، پرواز را با سیمولاتور تمرین می کنند، یک محیط آزمایشگاهی یا یک بازی می تواند چالش تیم سازی، مشاوره، تحلیل شرایط و ریسک ها و تصمیم گیری را برای مدیران و دانش آموختگان دوره های MBA شبیه سازی کند.

در این وبینار من به عنوان یک دانش آموخته MBA، در شرایطی که از یک سو همه ما در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات مسئولیم، و از سوی دیگر نیاز به آموزش و تمرین دانش مدیریت به شکل قابل توجهی افزایش یافته، بازی “نبرد یقه سفیدها” را که به عنوان راه حلی برای حل این مشکل طراحی کرده ام، معرفی می نمایم. این بازی می تواند هم به صورت آنلاین و هم به صورت Board Game انجام شود. مخاطبان این بازی دانش آموختگان MBA و مدیران سازمان ها هستند.

ویدئو این وبینار بصورت رایگان در استاد اپ قابل مشاهده می باشد، برای مشاهده وبینار و دریافت اپلیکیشن به سایت www.ostaadapp.com مراجعه کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=2567
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد وبینار نبرد یقه سفیدها برای ساختن نرمال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.