آموزش لول دیزاین در unity بخش ۱

1231 بازدید

آموزش لول دیزاین در unity بخش ۱

استاد:تیم Game Tube

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲ ساعت, ۲۵ دقیقه, ۵۹ ثانیه 

معرفی دوره

برای ساخت یک بازی ابتدا به نرم افزارهای طراحی گرافیکی دوبعدی و سه بعدی مانند فتوشاپ و مایا نیاز است. سپس یک موتور ساخت بازی مانند یونیتی برای طراحی گیم پلی لازم است.
در این آموزش ها با لول دیزاین در محیط یونیتی آشنا می شوید. 

آموزش این دوره از بازی سازی به زبان اصلی می باشد.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

گیم تیوب، امکان تجربه انواع بازی های مهیج اندرویدی را برای دوستداران بازی های موبایلی فراهم می کند.در گیم تیوب ، مجموعه گسترده ای از انواع بازی‌های اندرویدی در اختیار مشترکین قرار گرفته و آنها می‌توانند از میان بازی‌های موجود، بازی‌های رایگان یا دارای هزینه را انتخاب و تجربه کنند. می‌توانند در بسیاری از بازی‌ها از شارژهای خود برای پیشرفت به مراحل بعدی یا خرید امتیاز نیز استفاده کنند.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=5663
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش لول دیزاین در unity بخش ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.