آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition ۲۰۱۸

366 بازدید

آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition ۲۰۱۸

استاد: دانشجویار

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۱ ساعت, ۸ دقیقه, ۴۵ ثانیه 

معرفی دوره

نرم افزار Adobe Audition ۲۰۱۸ یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهای صوتی از شرکت ادوبی است. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دارد.

Adobe Audition ۲۰۱۸ امکان سازگاری با بیشتر تکنولوژی ها و فرمت های صوتی را دارد. همچنین این نرم افزار با سایر نرم افزارهای شرکت ادوبی مثل Adobe Premiere سازگار است. سرعت بالای پردازش و خروجی گرفتن یکی دیگر از این ویژگی هاست.

 در آموزش adobe audition قصد داریم به معرفی این نرم افزار بپردازیم و به کمک نرم افزار Adobe Audition ۲۰۱۸ پادکست و محتوای صوتی تهیه کنیم.
در این دوره فقط قسمت هایی از adobe audition آموزش داده شده است که برای تولید پادکست صوتی نیاز است.

 

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

دانشجویار به نشانی daneshjooyar.com استارت‌آپی است، که با هدف آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کار توسط صادق پاسبان و علی‌اصغر تقی‌زاده در شهر بیرجند راه‌اندازی شده است.

شعار دانشجویار پلی برای ورود به بازار کار است. به عبارت بهتر، فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر نیاز به آموزش‌هایی دارند که برای ورود به بازار کار آماده شوند.
⁣بر همین اساس هدفی که در دانشجویار دنبال می‌کنند، این است که هر کسی که قصد ورود به بازار آی‌تی را دارد یا می‌خواهد استارت‌آپی راه بیندازد، بتواند آموزش‌های مورد نیاز خود را در این حوزه در دانشجویار به‌دست بیاورد.

حدود ۷۵هزار دانشجو در دانشجویار ثبت‌نام کرده‌اند‌‌ و تا‌کنون حدود ۲۰۰۰دوره آموزشی در سایت قرار گرفته‌ که هر کدام شامل چندین ساعت آموزش است.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=4498
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش تولید محتوای صوتی با Adobe Audition ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.