آموزش رباتیک کودکان-بخش اول

431 بازدید

آموزش رباتیک کودکان-بخش اول

استاد:گروه آموزشی سیگما

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۵۸ دقیقه, ۳۴ ثانیه 

معرفی دوره

این مجموعه به منظور افزایش خلاقیت و مهارت دانش آموزان در نظر گرفته شده است. این مجموعه در سه بخش تدوین گردیده است که در بخش اول تقویت تجسم سه بعدی هدف قرار گرفته است و در بخش دوم تجسم دو بعدی و شمارش سطری و ستونی اعداد هدف اصلی آموزش می باشد. در بخش دوم لازم است تا دانش آموز شمارش اعداد و خواندن جدول را از قبل آموخته باشد. در بخش سوم نیز دانش آموز با کارکرد مکانیزم های ساده آشنا می شود.

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

از زمان شروع به کار مؤسسه‌ى آموزشی سیگما در سال ۱۳۸۸ تا کنون، این مجموعه طرح درس‌ها و منابع بسیارى با هدف افزایش توانایى دانش‌آموزان در مهارت حل مسأله، خلاقیت، کارتیمى، ارتباطات و تفکر استدلالى تولید کرده است. واحد آکادمى گروه آموزشی سیگما وظیفه دارد تا مربیان را جهت بهترین استفاده از این منابع آماده کند. آکادمى گروه آموزشی سیگما با برگزارى دوره‌هاى تربیت مربى به شکل حرفه‌اى و در کلاس جهانى، به مربیان کمک مى‌کند تا بتوانند بهترین بهره را از طرح درس‌ها و ابزار آموزشى ببرند و خودشان نیز مهارت‌هاى مورد نیاز قرن ۲۱ را بشناسند و بتوانند آن‌ها را در قالب برنامه‌هاى آموزشى به دانش‌آموزان منتقل کنند:

چشم‌انداز آکادمی گروه آموزشی سیگما را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد

*تربیت مربیان جهت تدریس با استفاده از رویکردها و سیستم‌های نوین آموزشی*

*توانمندسازی مربیان برای انطباق محتواهای آموزشی موجود بر روش‌ها و رویکردهای نوین*

*گسترش رویکرد تمرکز بر مهارت حل مسأله*

توانمندسازی مربیان جهت تدریس با ابزار گروه آموزشی سیگما در کلاس‌های مختلف

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7279
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش رباتیک کودکان-بخش اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.