کتاب صوتی پایه گذاری شخصیت – انتخاب سرنوشت

752 بازدید

کتاب صوتی پایه گذاری شخصیت - انتخاب سرنوشت

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۹ دقیقه, ۱ ثانیه 

معرفی دوره

انتخاب سرنوشت

تجربه­ ها و مشاهده ­های زندگی، به ما می­گوید شخصیت با داشتن هدف، ساخته می­شود. هر یک از ما با ویژگی­ها و استعدادهای منحصر به فرد به دنیا آمده­ایم. با این وجود، شکل­ گیری و بنای شخصیت ما در نهایت بستگی به خود ما دارد. ما انتخاب می­کنیم و با تلاش تبدیل به انتخاب خود می­شویم.

تا این مرحله از زندگی شخصیتی با ابعاد مختلف ساخته­اید. احتمالاً برای آنچه به دست آوریده­اید به خود افتخار می­کنید، اما هرچقدر هم که پیشرفت داشته ­اید، بهتر از این نیز می­توانید باشید. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

در ادامه نه گامِ ساده بیان شده است که با کمک آنها می­توانید شخصیت خود را بسازید و همان شخصیتی را داشته باشید که می­خواهید.

با افرادی که به خوبی شما را می­شناسند، گفت ­وگو کنید. نظرات و پیشنهادات آنها را برای بهبود یافتن، بخواهید. بر روی آنچه آنها می­گویند، بیاندیشید. بازخورد آنها را به فهرست ویژگی­های شخصیتی خود اضافه کنید.

شخصیتی که دوست دارید داشته باشید، تصور کنید. به ­طور واضح، تصویر را در ذهن خود تجسم کنید. خود را با شخصیتی که می­خواهید داشته باشید، در حال برخورد با دیگران ببینید، بشنوید، و احساس کنید. چه احساسی به شما دست می­دهد؟ به بهتر نمودن این تصویر آن­قدر ادامه دهید تا احساس هیجان کنید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6696
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی پایه گذاری شخصیت – انتخاب سرنوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.