کتاب صوتی هرم واژگون

588 بازدید

کتاب صوتی هرم واژگون

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۰ دقیقه, ۵۸ ثانیه 

معرفی دوره

چطور سازمانتان را واژگون کرده و درآمدهایتان را زیر و رو کنید

زمانی که به یک سازمان فکر می­کنید، معمولاً چه تصویری در ذهنتان شکل می گیرد؟ راه معمول برای رسم سریع یک نمودار سازمانی چیست؟ در نهایت یک هرم رسم خواهید کرد، اینطور نیست؟ در دنیای امروز، چه کاری لازم است انجام شود تا سازمان کارآمد به حساب آید؟ چه کاری باید انجام دهید؟ باید هرم را واژگون کنید.

شما باید دیدی روشن از اهداف سازمانتان در ذهن داشته باشید. تنها چیزی که باید بر آن تمرکز کنید، کاربران نهایی و مشتریان شما هستند. . ما باید مشتریان را ستایش می کردیم زیرا آنها هستند که سود ما را تضمین می‌کنند! و پس از تکریم مشتری است که ما به سود می­­­رسیم.

اطلاعات، بزرگترین منبع قدرت است. اگر اطلاعات در اختیار داشته باشید، قدرتمند خواهید بود. از این­رو، اگر سازمان را معکوس کنید، اطلاعات باید به سمت پایین حرکت کند؛ به عبارت دیگر به سمت کارمندان و کارگران. کارمندان وکارگران هستند که باید اطلاعات را در اختیار داشته باشند. لازم است که اطلاعات تا جایی به سمت پایین هدایت شود که به دست مشتریان نیز برسد. در جریان قراردادنِ مشتریان درباره­ی کل فرآیند، ایده­ی بی ­بدیلی است.

سازمان خود را معکوس کنید. مشتریان را در بالا قرار دهید و تمرکزِ هر چیز در سازمان را به مشتریان معطوف کنید. اطلاعات را با کارمندان در میان بگذارید. به آنها قدرت بدهید تا به مشتریان رسیدگی کنند. اطلاعات را با مشتریان در میان بگذارید و به آنها قدرت بدهید تا چیزی را که می­خواهند، انتخاب کنند!

گوینده: معصومه عزیز محمدی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6551
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی هرم واژگون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.