کتاب صوتی نظم و انضباط

1043 بازدید

کتاب صوتی نظم و انضباط

استاد: شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۴ دقیقه, ۱۸ ثانیه 

معرفی دوره

با استفاده از نظم و انضباط، خلأ بین اهداف و دنیای واقعی­ تان را پر کنید

بدون نظم و ترتیب مردم هر فعالیتی را که برای موفقیت ضروری است، به عقب می اندازند و از آن طفره می روند.هر موفقیتی کاملاً منوط به تمرین نظم و ترتیب است.

به بیان ساده، اصول یا نظم و انضباط؛ انجام دادن چیزی است که تصمیم گرفته­ ایم انجام دهیم. به همین سادگی! اگر شما تصمیم گرفته ­اید صبح­ها ورزش کنید، معنی انضباط این است که برخیزید و ورزش کنید.

نظم و انضباط می­تواند بوجود آید؛ و راه خلق آن هم از طریق بازخورد است، هم بازخورد مثبت و هم بازخورد منفی که یا باعث تقویت سبک زندگی منضبط شما می­شود یا موجب تشدید مسامحه، حواس­پرتی و از زیر کار دررفتن. به عبارت دیگر نظم و انضباط، شخصیت شما را شکل خواهد داد.

اساساً نظم و انضباط به عزت نفس کمک می­کند، و به معنای دقیق کلمه خودش، پاداش خودش است؛ اما داخل سازمان­ها، نظم و انضباط فقط جایی به وجود می­آید که فرمان­پذیری و اجرا قابل اندازه­گیری باشد و مسؤولیت­پذیری وجود داشته باشد. پس با سنجش آغاز کنید. شما نمی­توانید چیزی که اندازه ­گیری نشده را بهبود ببخشید.

نظم و انضباط از طریق شفافیت، سادگی ، تداوم، فزایندگی و مناسبت رشد می­یابد و از راه مدیریت خارجی که منجر به شرطی ­سازی داخلی می­شود قابل دستیابی است. همین الان به تمرین نظم و انضباط اقدام کنید. به خودتان فرصت دهید که گام­های کوچکی بردارید. در انجام هر چیزی که تصمیم به انجام آن گرفته­ اید، صبور باشید.نظم و انضباط است که به عمل واقعی می­انجامد.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6112
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی نظم و انضباط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.