کتاب صوتی فراوانی نعمت

612 بازدید

کتاب صوتی فراوانی نعمت

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۱۴ دقیقه, ۳۴ ثانیه 

معرفی دوره

راهنمایی برای فراوانی ثروت

راز زندگی در بخشش است. هر چه بیشتر ببخشیم، بیشتر به دست خواهیم آورد، به ­ویژه هنگامی که بدون توقعِ دریافت، ببخشیم.

منابع فراوانی نعمت عبارتند از گشاده­ دستی، بخشش و سهیم شدن.

وقتی بخشنده باشیم، می­دانیم چندین برابر آنچه که می­بخشیم به ما باز­می­گردد. می­دانیم همه چیز بیش از حد نیاز وجود دارد و آن­قدر وجود دارد که بتوانیم ببخشاییم.

برای افرادی که ذهنیت فراوانی نعمت در آنها شکل گرفته باشد، دنیا محیطی دوستانه و پرنعمت است.

برای افرادی که با خودخواهی و ذهنیت کمبود منابع زندگی کرده و از دادن هدایا به دیگران دریغ می­کنند، دنیا مکانی تیره و اغلب ترسناک است. این قانون برداشت محصول است. ما آنچه را که می­کاریم درو می­کنیم.

هرچه بر روی بالابردنِ ارزش محصولات خود کار کنید، نام تجاری محصولات شما اُبهت بیشتری می­یابد و فروش شما نیز بیشتر می­شود. هرچه بیشتر عشق بورزید، روابط شما بهتر شده و رضایت شما از زندگی بیشتر می شود. هرچه بیشتر تلاش کنید، دسترس­های شما بیشتر شده و بیشتر پیشرفت می­کنید.

تمام این موفقیت­ ها تنها با داشتن ذهنیت فراوانی آغاز می­ شود.

نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: محمد یزدانی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=7015
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی فراوانی نعمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.