کتاب صوتی عادتِ رفتاری برتر

675 بازدید

کتاب صوتی عادتِ رفتاری برتر

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۳۹ دقیقه, ۱۹ ثانیه 

معرفی دوره

تبدیل دانش به عمل

بخش مهمی از زندگی ما، ناخودآگاه و غیرارادی است و از سوی عادات رفتاری‌مان کنترل می‌شود. ما بارها و بارها در زندگی‌مان همان الگوهای رفتاری را که در وجودمان ریشه دوانده‌اند تکرار می‌کرده­ایم.

نحوه ­ی غذا خوردن، کار کردن و ارتباطمان با اطرافیان همگی برگرفته از عادت‌های ماست. هر موفقیتی در نتیجه­ی عاداتِ خوب است، همانگونه که هر شکستی به خاطرِ عادت پست و بی‌ارزش به وجود می‌آید.

مسئله اینجاست که ما بیشترین عادات خود را آگاهانه کسب نکرده‌ایم و زمانی که یک عادت رفتاری را کسب می‌کنیم، اغلب نمی‌دانیم چگونه باید تغییرش دهیم اما افراد موفق و چیره‌دست با استفاده از همین عادت اصلی و برتر، از این امتحان سربلند بیرون آمدند و به طور آگاهانه اقدام به کسب و پرورش عادت تازه‌ای کردند که مقدمه موفقیت و رضایت در زندگی­اشان بوده است.

موفقیت در ایجاد عادت برتر منجر به موفقیت در زندگی می‌شود و شکست در آن موجب می‌شود که در حد متوسط و یا پایین‌تر از آن باقی بمانید.

 گوینده: ندا پوریان

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6658
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی عادتِ رفتاری برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.