کتاب صوتی سودآوری موزمن

816 بازدید

کتاب صوتی سودآوری موزمن

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت: ۴۱ دقیقه, ۱۶ ثانیه 

معرفی دوره

چگونه می­توان به طور دائم پول به دست آورد؟   

واژه­ی مزمن؛ ذهن شما را به سمت بیماری سوق می­دهد، و به همین خاطر جلب ­توجه می­کند. حال چند نفر از شما می­خواهند سودآوری مزمن داشته باشند، مهم نیست در چه زمین ه­ای باشد، مهم این است که همواره باید سوددهی داشته باشید؟

بیماری مزمن، بیماری­ای است که هر کاری که انجام دهید از بین نمی­رود. من می­خواهم همه­ ی شرکت­ها و کسب­ و­کارهای شما چنان سودآور باشند که هر کاری کنید نتوانید از سود دهی­ اش بکاهید. عالی است، نه؟ فوق ­العاده است، نه؟ حتماً جواب مثبت است.

شما می­خواهید شرکت­تان چنان سودآور باشد که در هر شرایطی همواره بتوانید از آن پول به ­دست آورید. این موضوع را می­توان چنین تعریف کرد: چگونه می­توان در هر شرایطی در تمامی ماه­های زندگی تجاری خود، پول به دست آورد. ما می­خواهیم شرکت شما را چنان سودآور کنیم که اگر بگویید «در این ماه نمی­خواهیم سودی داشته باشیم» در جواب بگوییم: «واقعاً متأسفیم، در این مورد نمی­توانیم کاری انجام دهیم. به هر حال و در هر صورت شما سودآور خواهید بود.»

باید این مسائل اساسی را بدانید. شما باید هزینه ­های ثابت را کاهش دهید. باید سود و فروش ثابت خود را افزایش دهید. به این طریق، سودآوری مستمری خواهید داشت.

شما باید روی این مسأله کار کنید و راه­ های مختلفی برای انجام آن بیابید. شما در واقع باید به دنبال راه­ هایی برای کاهش هزینه ­های ثابت، راه ­های بی­شماری برای افزایش سود و راه­ هایی برای ایجاد فروش ثابتی که هر روز، هر هفته هر ماه و هر سال به دست می­آید، باشید؛ چرا که می­خواهید سودآوری مستمری داشته باشید تا درد و بدبختی­تان کاهش یابد و شور و نشاط­تان افزایش یابد. 

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: علی بهرامی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6454
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی سودآوری موزمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.