کتاب صوتی راهبردهای سرمایه گذاری که همواره موثر هستند(املاک و مستقلات)

858 بازدید

کتاب صوتی راهبردهای سرمایه گذاری که همواره موثر هستند(املاک و مستقلات)

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۲۸ دقیقه, ۵۲ ثانیه 

معرفی دوره

چندین برابر کردن ثروت خود در زمینه املاک، سهام، بازار بورس و کسب­ وکار

ثروتمندشدن می­طلبد که توان خلق، رشد و حفاظت از ثروت­تان را داشته باشید.سرمایه­ گذاری، نخستین و پایه­ ای­ ترین ابزار برای رشد ثروت است. شما از طریق سرمایه­ گذاری، حجم پول خود را به مقداری بیش از آنچه که هم­اکنون است، افزایش می­دهید.

منابع به نسبت کمیابی­شان دارای ارزش هستند. ما چندان علاقه نداریم که پول زیادی را صرفِ بدست آوردن چیزهای فراوان بکنیم.اما نکته بسیار جذاب درباره املاک و مستغلات ـ که نخستین حوزه­ای است که شما باید در زمینه سرمایه ­گذاری در آن مهارت پیدا کنید ـ آن است که هر ساله حجم بسیار زیادی از املاک و مستغلات ایجاد نمی­گردد.

در برخی از مناطق ممکن است که ساختمان­های نسبتاً زیادی در محدودهه ساحل ایجاد شود؛ اما این مقدار باز نسبت به مجموع کل زمین­هایی که وجود دارند، ناچیز به شما می­آیند.سالیانه حجم انبوهی از املاک تولید نمی­شود. املاک و مستغلات کمیاب هستند و لذا ارزشمندند.اکنون نکته کلیدی ­ای که درباره املاک و مستغلات باید آن را بخوبی درک کنید آن است که: املاک و مستغلات نسبت به جمعیت واقعاً کمیاب هستند.

ارزش املاک و مستغلات بازتاب جمعیتی است که خواهان به­ کارگیری آن می­باشد.

نخستین راهبردی که موفقیت آن در زمینه سرمایه ­گذاری در املاک و مستغلات به اثبات رسیده است آن است که باید ابتدا شهر، روستا یا منطق ه­ای را بیابید که در حال رشد و توسعه سریع جمعیتی است.

اگر جمعیت افزایش پیدا کند و مقدار زمین­ها ثابت بماند، در قیمت املاک و مستغلات چه تغییری ایجاد خواهد شد؟ قیمت زمین به شدت افزایش خواهد یافت. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که شهری را بیابید که در حال رشد و گسترش است. سپس باید به محدوده شهر بروید و زمینی را در مسیر خط توسعه شهر خریداری نمایید.

سه راهبرد به اثبات رسیده موفق جهت سرمایه­گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد:

  • زمین­ هایی را در مسیر خط توسعه خریداری نمایید.
  • مشکلاتی را که توان حل آنها را دارید، خریداری کنید.
  • املاک و مستغلات را زیر قیمت و با چانه­زنی خریداری کنید.

برنامه­ای ایجاد کنید، بر اساس آن به فعالیت بپردازید و تمام سرمایه­گذاری­های خود را رشد داده و بارور سازید.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: محمد یزدانی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6842
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی راهبردهای سرمایه گذاری که همواره موثر هستند(املاک و مستقلات)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.