کتاب صوتی خالی از درد

803 بازدید

کتاب صوتی خالی از درد

استاد:شادن پژواک

سطح دوره: مقدماتی

مدت:۷ دقیقه, ۳۰ ثانیه 

معرفی دوره

درمانی معجزه ­آسا برای دردهای بدن

درد علامتی است که به ما می­ گوید که اتفاقی در بدن در حال رخ دادن است که برای بدن قابل تحمل نیست.

بنابراین پیش از اینکه درد جسمانی خود یا شخص دیگری را رفع کنید، از شما می­خواهم لحظه­ ای درنگ کرده و بپرسید “درد می­خواهد چه چیزی به من بگوید؟” “چه اتفاق غیرقابل تحملی در بدن من در حال رخ دادن است؟”. مهم است که ابتدا این علت را یافته و رفع کنید، نه اینکه بخواهید خودِ بدن به رفع آن بپردازد، تا مبادا آسیب ببیند.

رشته ­های عصبی سیگنال­ هایی الکتریکی به مغز می­فرستند تا مغز متوجه شود که در آن منطقه چه اتفاقی در حال رخ­دادن است. سپس مغز این سیگنال­ها را برای شما معنی می­کند و احساس لذت، درد، ناراحتی یا خارش می­کنید. پس درد تنها تعبیری است از آنچه رخ داده. حال اگر این فرض درست باشد، راه­ های بسیاری برای تغییر ادراک ذهن خود از وقایع، را می‌توان پیدا کرد.

 نویسنده: مارک ویکتور هانسن ، جیمز اسکین

گوینده: امین ضیایی

خلاصه محتوای دوره

استاد اپ چیست ؟

تصور کنید که قرار است به صورتی کاملا متفاوت، با انرژی و پرنشاط یاد بگیرید. رصد آنلاین، رویدادهای متمایز، بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین و وبینار از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک ماهیانه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.

مدرس دوره

شرکت شادن پژواک در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ostaadapp.com/blog/?p=6538
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
استاد اپ
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد کتاب صوتی خالی از درد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.